علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اتفاق خوبی برای آبی‌پوشان افتاد/ هواداران استقلال صبور باشند


حسن روشن در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز رضایت از واگذاری ورزشگاه امام رضا (ع) به استقلال اظهار داشت: خوشحالم که پس از سال‌ها آبی‌پوشان صاحب مکانی برای تمرین شدند و می‌توانند بدون دردسر و بدون اینکه هر روز دنبال یک جا برای تمرین کردن بگردند تمرینات‌شان را در زمین اختصاصی خودشان انجام بدهند و این یک اتفاق بسیار خوب برای استقلال است که می‌تواند از این فرصت به‌دست آمده بهترین استفاده را انجام بدهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سرخابی‌ها نیاز داشتند که مکانی اختصاصی برای خودشان داشته باشند تا بتوانند با آرامش خیال تمرین کنند و من امیدوارم که این ورزشگاه‌ها بتواند کمک مؤثری برای استقلال و پرسپولیس باشد که بتواند راز موفقیت تیم ملی فوتبال کشور را هم برای خود داشته باشد.

حسن روشن در خصوص وضعیت استقلال تهران نیز افزود: استقلال چند بازی است که نتیجه لازم را کسب نکرده، اما هواداران باید صبور باشند و اجازه دهند تا مسئولان کادر فنی بتوانند کارهای خود را با آرامش انجام دهند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: البته کادر فنی هم باید مراقب باشد، زیرا در سه بازی گذشته نتیجه قابل قبول را کسب نکرده و این می‌تواند زنگ خطری برای قهرمانی تیم استقلال باشد.


ویدیو مرتبط :
اتفاق جالب برای استقلال و جباری:شماره هشت دوباره آبی پوش شد