سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ترافیک در جاده هراز پس از چند ساعت روان شد


علی نوری پور به خبرنگار ایرنا گفت : تردد خودروها در محدوده انتهای پارک جنگلی میرزاکوچک خان و تونل شماره یک در کیلومتر 35 و محدوده پل ورودی روستا لاسم در کیلومتر 90 جاده هراز تا شهر گزنک در مسیر رفت به تهران از عصر جمعه نیمه سنگین وسنگین بود.
وی اضافه کرد : حجم بالای خودروهای عبوری در مسیر آمل به تهران و نیز در مناطقی از مسیرکم عرض جاده هراز از جمله انتهای پارک جنگلی میرزاکوچک خان ، بعد از تونل اول ترافیک چندصد متری ایجاد کرده بود.
نوری پور گفت : به علت حجم بالای تردد و ترافیک سنگین خودروها در روزهای پایانی هفته در جاده هراز محدودیت های ترافیکی از روز پنجشنبه اعمال شد که تا بامداد شنبه ادامه خواهد داشت.
وی افزود : درعین حال گشت های پلیس راه آمل و ماموران راهداری و هلال احمر در مناطق حساس ترافیکی جاده هراز حضور دارند و درجهت روان سازی ترافیک این جاده تلاش می کنند.
نوری پور گفت : در مدت اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان سوخت و موادغذایی فاسد شدنی ممنوع است.
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان به رانندگانی که قصد تردد در جاده هراز را دارند ، توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و به توصیه های ایمنی مأموران پلیس راه ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توجه کنند.
وی یادآورشد : رانندگان باید در طول مسیرجاده هراز حوصله و صبر بیشتری داشته باشند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.
شبک ** 7327/1654 **1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
.ترافیک سنگین جاده هراز در عید فطر