سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: دولت روحانی علیه دولت احمدی نژاد کیفرخواست قضایی بدهد


نماینده مجلس: دولت روحانی علیه دولت احمدی نژاد کیفرخواست قضایی بدهدجمهوریت/ حیدرپورشهرضایی گفت: دولت روحانی علاوه بر پیگیری های قضایی و حقوقی از مبادی بین الملل برای آزادسازی اموال ایران در بانک اروپایی، باید کیفرخواستی حقوقی علیه مسئولان دولت احمدی نژاد و مسئولان مربوطه در این موضوع تهیه و به دستگاه قضایی ارائه کند.

عوض حیدرپور شهرضایی ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت با اشاره به مسدود شدن دو میلیارد دلار اوراق ایران در یک بانک اروپایی توسط امریکا و انتقاد معاون اول روحانی از دولت احمدی نژاد به خاطر خرید اوراق و قرار دادن سرمایه های بانک مرکزی در این بانک گفت:آقای احمدی نزاد در دولت قبل اعلام می کرد که به دنبال سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی است و در این راستا دلارها و یوروهای بانک مرکزی را در بانک اروپایی سرمایه گذاری کرد.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این سیاست دولت گذشته تصریح کرد:این اقدام اشتباه امروز برای دولت روحانی مشکلات جدی به وجود اورده است و جای تعجب است که آقایانی که مکررا روحانی و هیات وزیران وی را به دلیل کوتاهی در برابر امریکا محکوم می کنند چرا در برابر این اقدام احمدی نژاد در دولت قبل سکوت کردند.
حیدرپورشهرضایی همچنین تصریح کرد: این بی تدبیری دولت گذشته باعث از بین رفتن منافع ملت ایران در اجرای برجام و مصادره شدن اموال کشور شده است.

دولت روحانی علیه دولت گذشته کیفرخواست بدهد
حیدرپورشهرضایی در خصوص این مساله تاکید کرد: دولت روحانی علاوه بر پیگیری های قضایی و حقوقی از مبادی بین الملل برای آزادسازی اموال ایران در بانک اروپایی، باید کیفرخواستی حقوقی علیه مسئولان دولت احمدی نژاد و مسئولان مربوطه در این موضوع تهیه و به دستگاه قضایی ارائه کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تاکید کرد: باید مسئولان دولتی در دولت گذشته و آنهایی که دستور خرید این اوراق را دادند در برابر ملت ایران پاسخ گو باشند نه اینکه به جای پاسخگویی در برابر دستگاه قضا و ملت مکررا دولت روحانی را مورد هجمه قرار دهند.
احمدی نژاد به جای برنامه ریزی برای ریاست جمهوری تخلفات خود را در دادگاه پاسخ بدهد
این نماینده مجلس هم چنین تاکید کرد: آقای احمدی نژاد باید در خصوص تخلفات بیشماری که داشته و یکی از آن ها همین مساله سرمایه گذاری با پشتوانه دلار در بانک اروپایی است در دادگاه پاسخگو باشد و به جای برنامه ریزی برای حضور مجدد در عرصه ریاست جمهوری به تخلفات خود در دادگاه ها پاسخ دهند

منبع: جمهوریت


ویدیو مرتبط :
تفاوت مجلس و دولت از زبان احمدی نژاد