فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اعلام آمادگي آلمان براي ساخت بيمارستان در کشور


ايسنا/ در ديدار مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با وزير اقتصاد و انرژي ايالت بايرن آلمان، بر گسترش همکاري‌ها و تعامل ايران و آلمان در زمينه انتقال تجربيات، توسعه صادرات وفناوري پزشکي و غيره تاکيد شد. همچنين طرف آلماني در زمينه ساخت بيمارستان و لابراتوار در کشور اعلام آمادگي کرد.

در ملاقات دکتر ايگنر، وزير اقتصاد و انرژي ايالت بايرن آلمان و هيات همراه با مقامات و مسئولين وزارت بهداشت، زمينه‌هاي موجود براي همکاري و افزايش تعاملات تشريح شد.

از جمله محورهاي مطرح شده در جلسه ملاقات وزير اقتصاد ايالت بايرن آلمان با مقامات و مسئولين وزارت بهداشت مي‌توان به بهره‌برداري از تجربيات آلمان در زمينه بيمارستان‌سازي و ppp اشاره کرد.

همچنين طرف‌هاي آلماني حاضر در اين نشست از ابراز تمايل شرکت‌هاي بزرگ تجهيزاتي و دارويي آلمان جهت گسترش تعاملات با همتايان ايراني خبر دادند.

همکاري با شرکت زيمنس در انتقال تکنولوژي با ايجاد بازار مشترک از ديگر محورهاي مطرح شده بود.

دکتر ايرج حريرچي، معاون کل وزارت بهداشت در اين ملاقات، زواياي متعدد همکاري نظام سلامت دو کشور و پيشرفت‌هاي طرح تحول را در اين جلسه ارائه کرد.

در ادامه اين نشست دکتر قانعي سه پيشنهاد در زمينه شيوه همکاري در قالب توليد داخل ارائه کرد که شامل ارائه استاندارد و لايسنس از سوي طرف آلماني و توليد محصول در کشور با لايسنس پيشنهاد شده، توليد مشترک، تعيين يک بازار مشخص براي دو طرف و حضور دو طرف در بازارها بود.

استقبال شرکت‌هاي آلماني نسبت به افرايش صادرات و انتقال فناوري به ايران نيز از جمله مواردي بود که در اين جلسه مطرح و با استقبال مواجه شد.

پيشنهاد بهره برداري از تجربيات مراکز بسيار پيشرفته علمي-تحقيقاتي بايرن و مونيخ با هدف افزايش گسترش همکاري‌ها در بخش‌هاي مختلف نيز در اين ديدار مطرح شد.

بنابر اعلام روابط عمومي وزارت بهداشت، نماينده زيمنس نيز در اين ديدار در زمينه انتقال فناوري پيشرفته ساخت تجهيزات به کشور اعلام آمادگي کرد.


ویدیو مرتبط :
دستگاه واترجت (کارواش صنعتی) Ehrle ساخت کشور آلمان