سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رییس کل دادگستری یزد: اموال توقیفی سریع تعیین تکلیف شود


به گزارش روابط عمومی دادگستری یزد که روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، محمد رضا حبیبی افزود: اموال توقیفی حق مردم است و دستگاه کاشف باید سریع همراه با الصاق قیمت تقریبی به سازمان اموال تملیکی تحویل نماید.
وی ادامه داد: البته قانون اموال بلاصاحب ، صاحب متواری و مجهول المالک را در اختیار نهاد ماذون از ولی فقیه قرار داده که اکنون تنها نهاد ماذون سازمان اجرایی فرمان امام (ره) می باشد.
این مسئول گفت: در میان اموال توقیفی ، اموال سریع الفساد ، سریع الاشتعال و اموالی است که مرور زمان از قیمت و کیفیت آن می کاهد و تعیین تکلیف سریع آنها از اهمیتی ویژه ای برخوردار است.
حبیبی ، هرگونه سهل انگاری در این زمینه را موجب ضربه به بیت المال و حقوق مردم خواند و خاطرنشان کرد: نهاد های متولی باید سریع نسبت به فروش آن اموال با کسب اجازه از مرجع رسیدگی کننده اقدام نمایند چون ماندن در انبار که سبب فساد و یا کاهش ارزش آن می شود تضییع بیت المال است .
رییس کل دادگستری یزد ادامه داد: البته اگر بعد از رسیدگی مرجع رسیدگی کننده چنانچه رای به نفع صاحب اموال داد باید عین وجه را با قیمت روز به صاحب آن مسترد گردد.
حبیبی تاکید کرد: در این موضوع کالاهایی که باید به ستاد اجرایی نیز تحویل گردد باید سریع این امر انجام شود و هیچ گونه تاملی جایز نیست. ک3
7536/8068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تعیین تکلیف برای خداوند