ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسابقات والیبال آموزشگاهی دختران گیلان با قهرمانی رودسر پایان یافت


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، 70 دانش آموز ورزشكار در قالب 12 تیم از شهرها و بخش های رودسر، رضوانشهر ، ناحیه یك رشت ، بندرانزلی، خمام ، فومن ، آستانه اشرفیه ، ماسال، املش، رحیم آباد، كلاچای و ناحیه دو رشت حضور داشتند .
تیم های شركت كننده در این دوره از رقابت ها ، در سه گروه چهار تیمی و به مدت سه روز در سالن ورزشی شهید چمران شهرستان فومن با هم به رقابت پرداختند كه در نهایت شش تیم به مرحله دوم صعود كردند .
در پایان این رقابت ها و با برگزاری مرحال دوم و نهایی ، تیم والیبال مقطع ابتدایی دختران منتخب رودسر با غلبه برابر رقبای خود عنوان قهرمانی استان گیلان را به خود اختصاص داد .
همچنین تیم والیبال منتخب مقطع ابتدایی دختران رضوانشهر در مكان دوم قرار گرفت و تیم والیبال دختران مقطع ابتدایی ناحیه یك رشت نیز عنوان سوم رقابت های آموزشگاه های گیلان را كسب كرد .
در پایان این دوره از رقابت ها ، از سوی مسئولان برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آموزشگا های دختران مقطع ابتدایی گیلان ، به تیم های برتر جام و لوح قهرمانی و همچنین به نفرات تیم های برتر نیز ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد .
7285/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقات قهرمانی والیبال روز اول