فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دانشگاه آزاد اسلامی خلخال قطعات خودرو می سازد


به گزارش ایرنا ، حجت درخشان روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی خلخال افزود: با هدف تحقق خواسته مقام معظم رهبری در ایجاد شرکت های دانش بنیان و کمک به اقتصاد مقاومتی با دو شرکت بزرگ ایران خودرو و سایپا عقد قرارداد شده و خط تولید قطعات یدکی محصولات این دو شرکت با سرمایه گذاری مشارکتی 20 درصدی دانشگاه آزاد اسلامی خلخال و 80 درصدی دو شرکت بزرگ سازنده خودرو کشور راه اندازی خواهد شد.
او گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال پس از مرکز استان دومین دانشگاه آزاد بزرگ و دارای امکانات آموزشی مناسب استان اردبیل است وهم اکنون با راه اندازی پنج رشته دکتری و 12 رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی خلخال در مسیر توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی قرار گرفته است.
وی از تدوین سند توسعه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی خلخال خبرداد و افزود: با تصویب نهایی این سند در مرکز کشور برنامه های پیش بینی شده در آن از جمله افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی و تقویت شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد عملیاتی خواهد شد.
فرماندار خلخال نیز در این همایش توسعه علمی هر دانشگاه را در سایه توسعه برنامه های مربوط به تحقیق و پژوهش دانست.
علی نظری شیخ احمد با تاکید بر اینکه نقش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در حل مسائل و مشکلات اجتماعی ارزنده است افزود:
اعتبار هر دانشگاهی به میزان مهارت ، تجربیات ، علم و پژوهش اساتید و تعداد برنامه های پژوهشی و سمینارهای علمی برگزار شده در آن وابسته است.
او گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال از دانشگاه های قدیمی استان اردبیل است که باید به ورود این دانشگاه به مسائل اجتماعی و نقش آن در تقویت بنیه اقتصادی مردم توجه بیشتری شود.
در این مراسم از کتاب جدید فرهنگ خاک نژاد از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال با عنوان سیاست نامه رونمایی و از 30 پژوهشگر برتر استاد و دانشجوی این دانشگاه تجلیل شد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خودرو الکتریکی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مدل Q1