ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پاس قوامین صدر نشین لیگ برتر تکواندو باقی ماند


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفته پنجم و ششم و یک دیدار معوقه هفته سوم، از مرحله رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان (جام خلیج فارس)، یادواره پانصد شهید تکواندو کشور، با حضور 182 تکواندوکار در قالب 9 تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، گیتی پسند اصفهان، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، یاسین پیشرو قم، سونیا، هیات تکواندو قزوین و شهدای ساری روز گذشته (پنجشنبه) با انجام 9 مبارزه تیمی آغاز و دقایقی پیش به پایان رسید.

در پایان هفته ششم این مسابقات، پاس قوامین با 4 برد تیمی، یک تساوی از 5 بازی و کسب 13 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی باقی ماند، شهرداری ورامین با 4 برد از 4 بازی و کسب 12 امتیاز از رده سوم به رده دوم جدول رده بندی نقل مکان کرد و تیم دانشگاه آزاد با 3 برد از 3 بازی و 9 امتیاز از رده هفتم به جایگاه سوم رسید.

اما یاسین پیشرو قم که در رده دوم قرار داشت، با 2 برد، یک تساوی و 2 باخت از 5 بازی، 7 امتیاز بدست آورد و با تفاضل 8 در رده چهارم است، لوازم خانگی کن و شهدای ساری همانند قمی ها 7 امتیاز دارند، اما هر دو با تفاضل 2 در رده پنجم و ششم قرار دارند. گیتی پسند اصفهان با یک برد، دو تساوی و 3 باخت از 6 بازی و 5 امتیاز، سونیا با یک برد و 5 باخت از 6 بازی و هیات تکواندو استان قزوین با 6 باخت از 6 بازی بدون امتیاز به ترتیب هفتم تا نهم هستند.

نتایج تیمی مسابقات:

هفته پنجم:

گیتی پسند اصفهان 4 - باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم 4
تیم سونیا 2 - دانشگاه آزاد 6
هیات تکواندو استان قزوین یک - پاس قوامین 7
شهرداری ورامین 6 - شهدای ساری 2
لوازم خانگی کن (استراحت)

هفته ششم:

گیتی پسند اصفهان یک - پاس قوامین 7
تیم سونیا 3 - شهدای ساری 5
هیات تکواندو استان قزوین 2 - لوازم خانگی کن 6
دانشگاه آزاد 5 - باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم 3
شهرداری ورامین (استراحت)

معوقه هفته سوم:

شهرداری ورامین 5 - گیتی پسند اصفهان 3

انتهای پیام/م

http://fna.ir/K6JBTI


ویدیو مرتبط :
تیکی تاکا صدر نشین ماند