علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز محور اهر - تبریز


علی سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: مسافران و گردشگرانی که به شهرستان‌های اهر و هوراند سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات راه و شهرسازی شهرستان اهر استفاده کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر با اشاره به اینکه برای تسهیل و جلوگیری از هرگونه حوادث و تلفات رانندگی راه و شهرسازی اهر و هوراند اقداماتی انجام داده است، گفت: در کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان‌های اهر و هوراند به‌منظور کاهش حوادث رانندگی ساماندهی تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی، شست‌وشوی گاردریل ها و علائم هشدار دهنده در این محورها نصب‌شده است.

وی بابیان این‌که تمامی اکیپ‌های راهداری تا ۱۵ فروردین ماه در راهدارخانه‌های مرکزی، سامبران، گویجه بئل و هوراند در حالت آماده باش قرار گفته اند، افزود: بیش از ۵۰ نفر راهدار برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و گردشگران آماده ارائه خدمات هستند.

سلطانی از شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز در محور اهر – تبریز هم‌زمان با آغاز مسافرت‌های نوروزی خبر داد، اضافه کرد: نصب گاردریل در نقاط حادثه‌خیزی همچون پیچ ورودی روستای وردین در جاده اهر – تبریز با هزینه ۵۰ میلیون تومانی به طول انجامیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: پاک‌سازی حریم جاده‌های اصلی و فرعی اهر و هوراند از جمله اقداماتی بود که در ایام تعطیلات نوروز انجام داده ایم.


ویدیو مرتبط :
اصلاح نقاط حادثه خیز طبس