سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ربیعی: دولت تدبیر و امید منادی حقوق کارگران است


ربیعی: دولت تدبیر و امید منادی حقوق کارگران استایرنا/ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت تدبیر و امید منادی حقوق کارگران است و در مسیر تحقق خواسته های برحق آنان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

علی ربیعی روز یکشنبه در آئین تجدید میثاق تشکل های کارگری با آرمان های امام راحل(ره) با بیان اینکه در شورای عالی کار طرح های خوبی برای ارتقای معیشت و جایگاه اجتماعی کارگران به تصویب رسیده افزود: نگرش دولت یازدهم به کارگر و فضای کسب و کار، مثبت و در راستای ارتقای جایگاه آنان است.
وی اظهار کرد: دولت یازدهم بیشترین پیوستگی را با کار و کارگر دارد اما شرایط کشور به گونه ای رقم خورده که کار برای دولت سخت شده است.
ربیعی با بیان اینکه سال گذشته 11 میلیون کارگر بیمه شده اند افزود: یکی از برنامه های محوری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سال جاری پیگیری و نهایی کردن موضوع بیمه فراگیر بازنشستگی کارگران است.
وی همچنین با بیان اینکه در جلسه بعدی شورای عالی کار مصوباتی برای افزایش اشتغال و کاهش بیکاری خواهیم داشت اظهار کرد: شرایط گذشته کشور عرصه و محیط کار برای کارگران را محدوده کرده به طوری که اقتصاد کشور تقریبا ورشکسته و بسیاری از بنگاه های تولیدی تعطیل شدند.
به گفته وی، به ور حتم با توجه به اجرایی شدن برجام و رفع تحریم ها، شاهد رونق اقتصادی کشور و بهبود فضای کسب و کار به نفع کارگران خواهیم بود.
ربیعی همچنین با تمجید از کارگران تلاشگر که در سخت ترین شرایط از جمله گرما و سرمای طاقت فرسا برای رونق بخش تولید و اقتصاد کشور تلاش می کنند گفت: امروز روز میثاق با شخصیتی است که با اتکا به توان و ظرفیت کارگران تلاشگر کشور را از فقر و وابستگی نجات داد.
وی تصریح کرد: برهمین اساس، مهم ترین رویکرد مجموعه مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل های کارگری کشور تلاش در راستای آرمان های والای انقلاب و امام راحل و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اصل مهم اقتصاد مقاومتی است.
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه معاونین و مدیران این وزارتخانه و تشکل ها و فعالان کارگری کشور با حضور در مرقد مطهر امام راحل و نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
این آئین در نخستین روز از هفته کارگر که با عنوان «کارگران، امام(ره) و انقلاب» نامگذاری شده برگزار شد.
5 تا 11 اردیبهشت ماه به عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
لاله اسکندری: امید داشتیم در دولت تدبیر و امید اتفاقات