سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات چهلمین روز درگذشت"محمد علی اینانلو"


جزئیات چهلمین روز درگذشتتسنیم/ آرش اینانلو جزئیات بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم محمد علی اینانلو که در روز جمعه ۲۳ بهمن در عصمت آباد بوئین زهرا برگزار می‌شود و همچنین جزئیات مراسم نکوداشت مرد طبیعت در روز شنبه ۲۴ بهمن در خانه هنرمندان را تشریح کرد.

آرش اینالو - فرزند ارشد و فیلمبردار مستندهای مرحوم محمد علی اینانلو با تشریح جزئیات بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم محمد علی اینانلو اظهار داشت: روز جمعه 23 بهمن در ساعت 13:30 اتوبوس‌ها و خودروها از پایانه و پارک سوار بیهقی به سمت مزار مرحوم "محمد علی اینانلو" در امامزاده حلیمه خاتون واقع در عصمت آباد بوئین زهرا حرکت می‌کنند و پس از یک‌ساعت مراسم نیز اتوبوس‌ها و خودروهای که به صورت شخصی آمده باشند به تهران بر می‌گردند.

فرزند ارشد اینانلو ادامه داد: همچنین فردای چهلم نیز یعنی در روز شنبه 24 بهمن نیز از ساعت 17 تا 21 در خانه هنرمندان واقع در پارک هنرمندان تهران واقع در خیابان ایرانشهر، مراسم نکوداشت و بزرگداشت مرحوم محمد علی اینانلو به صورت ویژه در سالن‌ها، محوطه و راهروهای خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، مرحوم محمد علی اینانلو به حق در زمینه ارتقای فرهنگ طبیعت‌گردی و آشتی مردم با حیات وحش کشور نقش به‌سزایی داشت. وی که در صبح روز 12 دی و در سن 68 سالگی به دیار حق شتافت، با کوله باری از تجربه و سفر در سرتاسر ایران یادگاری‌های بسیاری از جنس طبیعت را برای هموطنانش به جا گذاشت.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
چهلمین روز درگذشت مرتضی پاشایی