سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بزرگترین انجمن اینترنتی توسعه دهندگان به زودی تلفن هوشمندی قدرتمند و جذاب عرضه خواهد کرد


بزرگترین انجمن اینترنتی توسعه دهندگان به زودی تلفن هوشمندی قدرتمند و جذاب عرضه خواهد کرد

شاید تعجب برانگیز به نظر برسد، اما سایت اینترنتی XDA که بزرگترین انجمن مجازی توسعه دهندگان به حساب می آید نیز قصد دارد با عرضه یک تلفن هوشمند قدرتمند و با قابلیت شخصی سازی بالا، به عرضه ابزارهای موبایل وارد شود.

این تلفن هوشمند که XDA Labphone نامیده می شود به یک نمایشگر 5.5 اینچی Super AMOLED با لایه محافظ گوریلا گلس 4 مجهز است و چیپست اسنپدراگون 820 به همراه پردازنده 4 هسته ای، پردازشگر گرافیکی ادرینو 530 و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

این تلفن هوشمند ضمناً از 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 بهره می برد که به لطف آن می توانید تا 6 اپلیکیشن بیشتر از دیگر ابزارهای اندرویدی را، در کنار یکدیگر اجرا نمایید.

دوربین پشتی دستگاه با Nexus 6P و Nexus 5X یکسان است البته با این تفاوت که از OIS 2.0 بهره می برد و یک دوربین 8 مگاپیکسبی نیز در جلوی دستگاه برای تصاویر سلفی و مکالمه تصویری تعبیه شده است.

اما گذشته از تمام این خصوصیات جذاب، تلفن هوشمند XDA به یک باتری قابل تعویض با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت مجهز است که از نسخه 3 فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.

به لطف چنین قابلیتی، شارژ کامل باتری با وجود ظرفیت بالا در یک ساعت و 20 دقیقه انجام می گیرد و شارژ بسیم باتری دستگاه نیز به 2 ساعت و نیم زمان احتیاج دارد.

با وجود چنین سخت افزاری، تعجب برانگیز نیست که تلفن هوشمند XDA Labphone موفق شده در بنچمارک AnTuTu امتیاز 125223 را به نام خود ثبت کند، اما لازم است بدانید که سازنده علاوه بر قدرت سخت افزاری، بخش نرم افزاری دستگاه را نیز فراموش نکرده و می گوید این تلفن هوشمند بروزرسانی های منتشر شده برای سیستم عامل اندروید را حداکثر تا 2 هفته پس از ابزارهای نکسوسی دریافت خواهد کرد.

سازنده همچنین اعلام کرده به زودی امکان فلش کردن آسان theme برای این تلفن هوشمند به اپلیکیشن XDA Labs اضافه خواهد شد و توسعه دهندگانی که برای این محصول تم آماده نمایند می توانند تمام سود حاصل را به شکل کامل دریافت خواهند کرد، چرا که سازنده قصد ندارد درصدی از آن را برای خود بردارد.

هرچند توسعه دهندگان به عنوان مخاطبین اصلی این محصول در نظر گرفته شده اند، اما به نظر می رسد چنین مشخصاتی این تلفن هوشمند را پس از عرضه به یکی از گزینه های قدرتمند و جذاب برای عموم کاربران تبدیل نماید.

در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویری از تلفن هوشمند XDA Labphone و بنچمارک مربوطه را مشاهده نمایید، ضمناً توجه داشته باشید که تاریخ عرضه و قیمت محصول هنوز اعلام نشده و به محض مشخص شدن اطلاع رسانی خواهند شد.

The-XDA-Labphone-is-the-highly-specd-handset-for-developers2

The-XDA-Labphone-is-the-highly-specd-handset-for-developers4

The-XDA-Labphone-is-the-highly-specd-handset-for-developers3The-XDA-Labphone-is-the-highly-specd-handset-for-developers6

The-XDA-Labphone-is-the-highly-specd-handset-for-developers5

منبع: phonearena

برچسب‌ها:XDA Labphoneاخبار تکنولوژیفروم XDAگوشی XDAگوشی موبایل XDAموبایل XDA

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
ویندوز 10 برای توسعه دهندگان