سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه قصرشیرین: ایران اسلامی با تفکر بسیجی دنیا را متحیر کرده است


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی ملکی روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان قصرشیرین همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام (ره) در مسجد مهدیه این شهرستان افزود: بسیجیان دارای ویژگی های بی بدیلی هستند و ولایتمداری و ولایت پذیری خود را با جان و دل در این نظام مقدس به اثبات رسانده اند.
وی اظهار کرد: نگاهی به وضعیت جنگ های دنیا نشان می دهد که حضور در آنها براساس امیال نفسانی بوده ولی حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس بخاطر خدامحوری و دین مداری بوده است.
وی گفت: براساس اذعان ژنرال های غربی و سردمداران کفرهیچ معادله نظامی و سلاحی نمی تواند جلوی بسیج و تفکر بسیجی قرار گیرد و بسیجیان خون پاک خود را در راه دفاع از کیان اسلامی و تبعیت محض از ولایت مطلقه تقدیم انقلاب می کنند.
خطیب جمعه قصرشیرین کرد: بسیجیان با خون پاک خود بر تارک تاریخ نوشته اند ما فداییان رهبر نظام اسلامی هستیم و برهمین اساس ایمان و اعتماد بسیج برای دنیا به اثبات رسیده است.
حجت الاسلام ملکی افزود: غربی ها وقتی اعتقاد بسیج را دیدند تفکر منحوس و پلید وهابیت و سلفی گری را راه انداختند و داعش را بوجود آوردند که امروز به این جنایت های وحشیانه دست می زنند چرا که براساس تفکرات شیطانی بوجود آمده اند در حالی که بسیج با اعتقاد به خدا دارای روحیه شهادت طلبی است.
وی اظهارداشت: آزادیخواهان دنیا به این نتیجه رسیده اند که اگر به آزادی، استقلال و هویت اصلی خود برسند باید فرهنگ بسیج را در جامعه خود پیاده کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز گفت: اجتماع بسیجیان نشان دهنده اقتدار و پایبندی مردم به ارزش های نظام جمهوری اسلامی است.
سرهنگ پاسدار علی احمد پور افزود: دشمنان نظام و آمریکایی ها از اتحاد و همدلی ملت ایران در قالب نهاد مقدسی بنام بسیج هراس دارند و در برنامه ها و سناریوهای خود قصد دارند بسیج و بسیجیان را تضعیف کنند.
وی ادامه داد: بسیج امروز در همه عرصه ها حضوری جهادی دارد چون جنبشی خودجوش و مردمی است و این جهاد را می توان در همه عرصه های نظام به عینه دید.
وی اضافه کرد: بسیج همیشه پیشرو و خار چشم دشمنان است و همواره در دفاع از ارزش ها و دستاوردهای نظامی ثابت قدم و با تمام قوا در صحنه حاضرند.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد.ک/3
7079/3012/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جمهوری اسلامی ایران به برکت تفکر بسیجی و عمل و حرکت