ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نیکفر: استیماچ دانشش را به نویدکیا انتقال می‌دهد


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.24 - 11:39

نیکفر: استیماچ دانشش را به نویدکیا انتقال می‌دهد

ایسنا/ رییس هیات مدیره سپاهان می‌گوید یکی از اولویت‌های تیمش در جذب استیماچ، انتقال دانش او به محرم نویدکیا بوده است. منوچهر نیکفر درباره استقرار استیماچ در اصفهان و حضور در تمرینات سپاهان اظها‌ر کرد: استیماچ کارش را به صورت جدی آغاز کرده است. امروز یا فردا دستیاران او به اصفهان می‌رسند. یکی از آنها مربی د‌ر‌وازه‌بان‌ است و دیگری هم در تمرین دادن به او کمک می‌کند.
رییس هیات مدیره سپاهان، درباره این که گفته می‌شد محرم نوید کیا هم به کادرفنی اضافه می‌شود هم گفت: یکی از اولویت‌های ما برای حضور استیماچ در سپاهان، انتقال دانش او به پیشکسوتان باشگاه بوده است. در ابتدا از استیماچ خواستیم از محرم نویدکیا به عنوان یک بازیکن توانمند بهره ببرد و سپس اصول مربیگری را هم به او آموزش دهد. نیکفر با بیان اینکه از استیماچ برنامه کوتاه و بلند مدت درخواست کردیم نیز اضافه کرد: برنامه کوتاه مدت او، بهبود وضعیت تیم در جدول رده‌بندی و برنامه بلند مدتش از تیم‌های پایه آغاز می‌شود. از طرفی او برای پیشکسوتان باشگاه‌ها، کلاس‌های مربیگری را برگزار می‌کند.
نیکفر درباره استعفای رسول خوروش نیز گفت: هنوز درباره او جلسه‌ای برگزار نکرده‌ایم. در طول این چند سال هیچوقت از او ناراضی نبودیم. با این‌حال باید در اولین جلسه استعفای او را هم بررسی کنیم و ببنیم که به چه دلیلی استعفا کرده است. رییس هیات مدیره این باشگاه، حضور علی احمدی در تمرینات سپاهان را مربوط به اختلاف حسین فرکی و نوید کیا ندانست و ا‌ضافه‌ کرد‌: چون با کمبود مدافع مواجه هستیم، از او خواستیم در تمرینات حضور داشته باشد. احمدی از بازیکنان سابق سپاهان بوده و شرایط را درک می‌کند. حضور احمدی، ارتباطی به اختلافات ندارد. محرم نویدکیا به تیم اضافه شده بود و از او هم خواستیم به تیم بیاید.
نیکفر درباره مبلغ قرارداد استیماچ خاطر نشان کرد: مبلغ قراردادش بالا نیست و استیماچ به خاطر مسایل مالی به سپاهان نیامده است. قرار داد دستیاران او هم مانند خودش، پایین است. او در پایان درباره این که آیا استیماچ برنامه‌ای برای جذب بازیکن به باشگاه ارائه داده است یا نه هم اظهار کرد: او هنوز هیچ بازیکنی از ما نخواسته و با همین بازیکنان ادامه می‌دهد. در نیم فصل هم دو بازیکن برزیلی به ما اضافه می‌شوند و اگر استیماچ تشخیص داد، بازیکن دیگری را جذب می‌کنیم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
وضعیت انتقال حاج صفی به بوندسلیگا و بازگشت نویدکیا