سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار ری: تمسک به روحیه جهادی راه مبارزه و ایستادگی در مقابل دشمنان است


به گزارش ایرنا از فرمانداری شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور در مراسم جشن میلاد حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز در فرمانداری ری با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد جنگ نرم و با هدف سست کردن اعتقادات و باورهای ملت ایران نسبت به کار و تلاش جهادی پا به عرصه گذاشته است، اظهار داشت: همه ما امروز نیازمند تلاش و کار جهادی و شبانه روزی برای مقابله و غلبه بر مشکلات جامعه هستیم.
وی ادامه داد: بی وجهی و سستی در کار نسبت به پیشرفت توسعه و رفاه عمومی کشور بخشی از طراحی های جنگ نرم دشمن است.
جمالی پور گفت: با نگاهی به دوران دفاع مقدس و توجه به تلاش و مجاهدت های ایثارگران و جانبازان سرافراز درمیابیم از آن روحیه ارزشمند جهادی و ایثارگری که لحظه به لحظه در تلاطم دفاع از ارزش ها و معیارهای انقلاب جان خود را تقدیم نمودند فاصله گرفته ایم.
وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ کار و تلاش جهادی جایگزین بیکاری و سستی و تنبلی شود، افزود: دشمن در صدد است تا جوانان و نسل آینده از مسیر صحیح و درست انحراف یابد تا کشور دچار معضلات و بزه های متعدد و ویرانگر شود.
جمالی پور تصریح کرد: در مدتی که دولت تدبیر و امید مشغول به فعالیت شده است حرکت ، کار و مدیریت جهادی برای حل مشکلات و ارائه خدمات رسانی به مردم را سرلوحه کار خود کرده است.
وی با بیان اینکه عزت، سربلندی و اقتدار کشور به دست خود ملت است، تصریح نمود: ملت ایران باید به این باور و اعتقاد برسد که دستیابی به اقتصاد و رفاه پایدار منوط به همت و تلاش جهادی و اراده ملی است.
جمالی پور با بیان اینکه می توان با استفاده مطلوب از تمام ظرفیت های کشور به بهترینها دست یافت، اظهار داشت: استفاده از سرمایه های خارجی و تکنولوژی و تجارب بشری قطعا کمک کننده است اما آنچه که موجب پیشرفت کشور در تمام زمینه ها می شود همت و اراده ملی است.
وی همچنین با اشاره به روز جانباز گفت: جانبازان به عنوان سرمایه های اصلی نظام مروج معیارهای انقلاب و ارزش های والای دوران دفاع مقدس هستند.
جمالی پور ادامه داد: جانبازان با تقدیم عضوی از بدن خود برای دفاع از کیان و سرزمین خود الگوی شایسته ای برای نسل جوان جامعه هستند.
6139

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ایستادگی و روحیه بسیجی