سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیمان تجارت آزاد اروپا با آمریکا خوب و منصفانه نیست


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "اسکا کلر"، عضو کمیسیون تجاری و معاون رئیس فراکسیون سبزها در پارلمان اروپا در گفتگو با سایت رادیو آلمان ضمن مخالفت با پیمان تجارت آزاد اروپا با آمریکا گفت: حقیقت این است که در برخی زمینه ها آمریکا استانداردهای بهتری از اروپا دارد و در مواردی هم استانداردهای اروپا از آمریکا بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه قرارداد تجارت آزاد برای انطباق استانداردها استانداردهای بالاتر را به پایین می کشاند تاکید کرد که پس هم در آمریکا و هم در اروپا در برخی زمینه ها باید استانداردها پایین آورده شود.

کلر با اشاره به اینکه ما به برخی از متن های مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد دسترسی داریم که البته اجازه صحبت کردن در این باره را نداریم گفت: آنچه که می دانیم در واقع هنوز توافقی در کار نیست.

این نماینده بلند پایه پارلمان اروپا در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به این پرسش که ما با آمریکا مخالف نیستیم گفت: بلکه برعکس انجمنی که ما در آن حضور داریم مشترکا همراه با برخی سازمان های غیر دولتی آمریکا، اتحادیه های کارگری و انستیتوها و نمایندگان آمریکایی با "تی تی آی پی" مبارزه می کند؛ بنابراین ما فکر می کنیم این پیمان تجاری برای هر دو سوی آتلانتیک توافق خوبی نیست.

وی افزود: ما مخالف تجارت نیستیم، ما طرفدار تجارت منصفانه ایم و قرارداد تجارت آزاد دو سوی آتلانتیک نه برای شهروندان ما  نه برای شهروندان آمریکایی و نه برای محیط زیست و حمایت از مصرف کننده پیمانی عادلانه و منصفانه نیست.

انتهای پیام/   


ویدیو مرتبط :
نشست گروه هشت در رابطه با تجارت آزاد آمریکا و اروپا(news.iTahlil.com)