سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معلم فرانسوی به اتهام دروغگویی در مورد حمله داعش بازداشت شد


معلم فرانسوی به اتهام دروغگویی در مورد حمله داعش بازداشت شدایرنا/ یک معلم یهودی فرانسوی به دلیل این ادعای دروغ که مورد حمله سه عضو گروه تروریستی «داعش» قرار گرفته است، بازداشت شد.

خبرگزاری فرانسه از مارسی اعلام کرد، این معلم یهودی چند روز پس حملات تروریستی 13 نوامبر (22 آبان) پاریس، اعلام کرده بود قربانی خشونت مذهبی و حمله سه عضو داعش شده است.
فرد بازداشت شده ادعای خود را رسانه ای و اعلام کرده بود: ضاربان که لباس هایی با نشانه داعش بر تن داشتند، از مذهب وی سوال کرده اند و چون او یهودی بوده، قصد جان وی را کرده بودند.
وی ادعا کرد: مهاجمان با چاقو به او حمله و مجروحش کرده بودند.
این اظهارات بی اساس، موجی از خشم را در جامعه برانگیخته بود.اظهارات دروغ این معلم فرانسوی چند روز پس از حمله تروریستی داعش در فرانسه و یک روز پس از آن مطرح شد که یک زن محجبه در همین شهر مورد حمله قرار گرفت.
پیشتر نیز یک مربی مهد کودک در فرانسه ادعا کرده بود مورد ضرب و شتم یک فرد هوادار داعش قرار گرفته است.
حملات تروریستی داعش در پاریس که گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته بود به به مرگ 130 تن و مجروح شدن 350 تن دیگر منجر شد.
کمیته مقابله با اسلام هراسی در فرانسه پیشتر از افزایش بی سابقه اسلام هراسی در سال 2015 میلادی در پی حملات تروریستی ژانویه و نوامبر (دی 1393 و آبان 1394) پاریس خبر داده بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
بازداشت هفت تن در اسپانیا به اتهام عضویت در داعش