ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رزمی كار فردیسی در مسابقات MMA روسیه مدال طلا گرفت


محمد حسین پور روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات كه در سن پترزبورك روسیه برگزار شد، توانستم در وزن 60 كیلوگرم قهرمان جهان شوم.
وی در ادامه افزود: هفتم اردیبهشت امسال به سرپرستی استاد علی مهین ترابی، عضو شورای عالی كمیته فنی فدراسیون ورزش های رزمی كشور به سن پترزبورگ اعزام شدم، در این مسابقه در بخش MMA شركت كردم و پس از مبارزه با سه حریف خود از كشورهای روسیه آرژانتین و تونس توانستم قهرمانی جهان را در وزن 60 كیلو از آن خود كنم.
وی اظهار كرد: در سال 93 كه مسابقات MMA در تركیه برگزار شد توانستم مدال طلا كسب كنم و همچنین در مسابقات مبارزات آزاد در تهران برگزار شد مقام اول را به خود اختصاص دادم.
سایان به دوره مسابقات جهانی كه اخیرش در آن طلا كسب كرد اشاره كرد و گفت:در این مسابقات متاسفانه دست چپم از ناحیه آرنج شكست و آسیب سختی دید همچنین ضرباتی كه بر سرم خورد.
سایان در ادامه به علت اصلی مقاومتش در مسابقات اخیر علی رغم درد شكستی و توسل به حضرت علی (ع) گفت: پیروزیم را مدیون امام شیعیان حضرت علی (ع) می دانم و مدال طلای خود را تقدیم به امیرالمومنین می كنم.
رزمی كار فردیسی از سن هفت سالگی در این رشته فعالیت می كند و تاكنون با كمربند هشت مدال طلای جهانی را كسب كرده است.
مسئولان شهرستان فردیس برای این ورزشكار قهرمان فردیسی حتی یك بنر تبریك نصب نكردند.
مسابقه MMA به معنای مبارزات آزاد است.
7413/1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
هنر رزمی كماندو قسمت یازدهم/شركت در مسابقات mma قهرمانی جهان- روسیه