سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حجت الاسلام پناهیان:دشمنان، خدشه به واقع بینی شیعیان را دنبال می كنند


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا پناهیان عصر یكشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز افزود: كافران كه واقع بین نیستند می خواهند دین ما را غلط جلوه دهند ولی ما نباید به این موضوع بی اعتنا باشیم.
وی با بیان اینكه ایمان برای دید بهتر چشم ها را شست و شو می‌دهد و اگر جوانان با دین انس بگیرند، جامعه پیشرفت می كندبه كامل بودن دین اسلام اشاره كرد و افزود: در بخش اقتصادی دین اسلام راهكارهای زیادی برای رهایی از مشكلات دارد كه از آن به درستی استفاده نمی‌شود.
وی گفت: دین آبادكننده حیات انسان بوده و این ولایت است كه بدون اینكه از كسی حق بیمه بگیرد، جامعه و استعدادهای آن را بیمه می‌كند.
حجت الاسلام پناهیان با بیان اینكه باید به جای شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه شعار مرگ بر نادانی سر داده شود، افزود: نباید انقلاب را فقط به آرمان‌ها محدود كرد، لازم است جان خود را در مركزیت راه اسلام قرار دهیم زیرا ایمان مصداق بارز جلا دادن به قلب است.
وی با اشاره به اینكه وجود ایمان دفاع از منافع را می آموزد و هدف شرع دعوت به عقلانیت است، افزود: مهم‌ترین شاخصه معنویت قدرتمند شدن انسان است.
وی اولین ثمره عبادت را قدرت دانست و افزود: دانشجویان باید به شخصیت خود نیز توجه داشته باشند، دنیا محل آسودگی نیست و توجه داشتن به مسائل اطراف از ضروریات است.
این استاد اخلاق با تاكید بر اینكه دانشجویان باید خوب زندگی كردن را به یكدیگر آموزش دهند، بیان كرد: افراد بسیجی باید در این امر پیشگام باشند و نباید اجازه دهیم طلاق در جامعه رواج یابد.
دانشگاه تبریز پس از دانشگاه تهران دومین دانشگاه بزرگ كشور و بر اساس مركز استنادی جهان اسلام در بین دانشگاه های جامع ایران در رتبه ششم ایران قرار دارد.
این دانشگاه دارای 650 رشته و21 هزار نفر دانشجو بوده و با برخورداری از 21 دانشكده و 10 مركز پژوهشی از مهم ترین دانشگاه های كشور در آموزش، پژوهش و تولید فناوری است.
3072/6183

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حجت الاسلام پناهیان