ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نظری جویباری: قلعه نویی به استقلال برمی گردد/ رفتار رحمتی درست نبود


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، علی نظری‌جویباری در خصوص دیدار استقلال و تراكتورسازی در جمع خبرنگاران گفت: خیلی بد بازی كردیم؛ شرایط بازی حساس بود و هواداران توقع برد داشتند.
وی افزود: هواداران سنگ تمام گذاشتند اما حیف كه در زمین نتیجه بدی رقم خورد.
دیدار تیم های استقلال تهران و تراكتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و در پایان شاگردان امیر قلعه نوئی 3 بر 2 از سد آبی پوشان گذشتند.
وی در مورد درگیری رحمتی با امیر قلعه نویی در نیمه اول گفت: به نظرم كار درستی نبود چون با این كار تراكتورسازان جری‌تر و با انگیزه‌تر شدند؛ قلعه‌نویی هم برای استقلال زحمت كشیده است.
نظری‌جویباری گفت: استقلال در نیمه دوم بد بازی نكرد ولی حدود 10-15 دقیقه تحت فشار بود.
معاون سابق باشگاه استقلال در مورد اینكه آیا پست و سمتی داشته كه به ورزشگاه آمده گفت: مگر باید سمتی داشته باشیم كه به ورزشگاه بیاییم؛ من استقلالی بودم و با وجود اینكه فردا جراحی دارم به استادیوم آمدم.
وی در مورد شعارهای برخی از هواداران استقلال علیه قلعه‌نویی گفت: این كارها درست نیست چون قلعه‌نویی 5 سال برای استقلال زحمت كشید. باید این بازی را در زمین می‌بردیم كه حیف این اتفاق نیفتاد.
نظری جویباری ادامه داد: روزی امیر قلعه نوئی به استقلال برمی‌گردد و باید حرمت افرادی همانند مجیدی، منصوریان، مرفاوی و دیگران كه از بزرگان استقلال هستند؛ حفظ شود.
ورزشی**9129**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی رحمتی علیه قلعه نویی