سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پدرم در شرایطی که همه ناامید بودند به پیروزی مقاومت امید داشت


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، وهب همدانی فرزند شهید سردار حسین همدانی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نشریات دانشجویی نسل چهارم در دانشگاه تهران طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های شهید سردار همدانی اظهار داشت: پدرم همواره امید داشت و با امید زندگی می‌کرد و هیچگاه امید از زندگی ایشان خارج نشد.

وی افزود: پدرم همواره به ماتوصیه می‌کرد که باید شکرگذار نعمت انقلاب در کشور باشیم و نصفی از وصیت نامه ایشان شکرگذاری است بابت اینکه در دورانی زندگی می‌کنیم که انقلاب اسلامی در این کشور وجود دارد و امام خمینی(ره) را دیده‌ایم.

فرزند شهید سردار همدانی گفت: ایشان همیشه امیدوار بودند و امید بخش مهمی از زندگی ایشان بود. حتی زمانی که برای کمک به جبهه مقاومت سوریه رفتند با وجود اینکه بسیاری از افراد ناامید بودند ایشان امید داشتند که وضعیت سوریه بهبود می‌یابد و در شرایطی که جنگ‌های خیابانی در دمشق با گروه‌ های تکفیری وجود داشت به این کشور رفت و امروز می‌بینیم که وضعیت سوریه به چه شکلی است.

وهب همدانی گفت: پدرم همواره امیدداشت که شرایط اینگونه نمی‌ماند و امروز بعد از دو سال می‌بینیم وضعیت سوریه به چه شکلی است. جنگ جبهه مقاومت با گروه‌های تکفیری در چند صدمتری این مناطق کشیده شده است و امروز مقاومت در دورترین مناطق سوریه نسبت به شهر دمشق درحال جنگیدن است.

وی گفت: خیلی‌ها می‌خواهند امید را از ملت ایران و نسل فرهیخته بگیرند. اما من به شما توصیه می‌کنم که همواره باید امیدوار باشیم و با امید زندگی کنیم تا از این طریق کارهای غیرممکن را صورت دهیم و لذا هیچ وقت نباید خود را در حصارهایی که اطرافیان برای ما ایجاد می‌کنند ببینیم.

فرزند شهید سردار همدانی با اشاره به اینکه شهادت یک اتفاق نیست، گفت: شخصی که به مقام شهادت می‌رسد قطعاً سال‌ها زحمت کشیده است و در تمام مراحل زندگی‌اش تهدید انجام داده است. لذا پدرم همواره به علاقه‌مندان به شهادت توصیه می کرد که شهادت هدف نیست و هدف این است که ما در مسیر شهادت زندگی کنیم.

همدانی افزود: اگر در این مسیر قرار گیریم ممکن است عنایت الهی نیز به ما ارزانی شود و بتوانیم در مسیر مناسبی زندگی خود را پیش ببریم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نماهنگ صبح پیروزی 2 با صدای گلریز به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت علیه داعش