سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیلی استار: جنگ آخرالزمانی داعش با انتشار ویروس «زامبی»


دیلی استار: جنگ آخرالزمانی داعش با انتشار ویروس «زامبی»باشگاه خبرنگاران/ منابع غربی مدعی شده‌اند گروه تروریستی داعش با ویروس «زامبی فایینگ» (zombifying) طرح یک حمله گسترده به غرب را می‌کشد.

به گزارش «دیلی استار»؛ تروریست‌های داعش چندی قبل به تولید تسلیحات شیمیایی دست یافتند این در حالی است که این گروه تروریستی تاکنون چندین مرتبه از سلاح های شیمیایی علیه مردم عراق و سوریه استفاده کرده است و در نظر دارد با جاسوسی در این زمینه توانایی ساخت تسلیحات شیمیایی خود را افزایش دهد.
برخی منابع غربی مدعی شده اند گروه تروریستی داعش با ویروسی به نام «زامبی فایینگ» (zombifying) طرح یک حمله گسترده به غرب را در سر می‌پروراند.
به تازگی این گروه تروریستی آزمایشات جدیدی را برای تکثیر نوعی ویروس آغاز کرده است که گفته می شود آخرالزمان زامبی ها را به دنبال دارد. دکتر «آرنولد تی بلومبرگ» پژوهشگر و متخصص انسان نماها (زامبی ها) معتقد است گسترش نوعی ویروس می تواند انسانها را به «قاتلانی هار» تبدیل کند. این سناریو واقعی است؛ ایده ای که یک گروه تروریستی مانند داعش قطعا به دنبال آن است.
این پژوهشگر با اشاره به فیلم آخرالزمانی «28 روز بعد» بر این باور است که گروه تروریستی داعش همانند سایر سناریوهای فانتزی خود در صدد تکثیر و انتشار نوعی ویروس در میان انسان‌هاست. ویروسی که می تواند با آلوده کردن مخزن تامین آب آشامیدنی، تعداد زیادی از انسانها را مبتلا کند.
پس از حملات تروریستی داعش در فرانسه، مقامات این کشور و دیگر کشورهای اروپایی نظارت گسترده ای بر منابع آب آشامیدنی اعمال کردند. این در حالیست که مقامات این کشورها نسبت به توانایی داعش در به خدمت گرفتن دانشمندان و تکثیر انواع ویروس‌های خطرناک آگاه هستند.
گفته می شود داعش در پی شکست‌های اخیر به شدت تحت فشار است و انتشار یک ویروس می تواند آخرین حربه این گروه تروریستی علیه مخالفانش باشد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
توضیحات پزشکان ویروس شناس در مورد ویروس زامبی