علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



جشنواره فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با معرفی برگزیدگان به کارخودپایان داد


به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ، وحید احمدی معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رسول زرگرپور استاندار اصفهان ، مهدی کشمیری رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و با حضور دیگر مسئولان، شرکت‌های دانش بنیان، سرمایه‌گذاران، فن‌آفرینان و داوران ملی و بین‌المللی به کار خود پایان داد و برگزیدگان خود را شناخت.

در بخش طراحان کسب و کار – بخش آزاد محمد علیزاده با طرح «تولید اصلاح کننده قیر با روش پلیمریزاسیون پیشرفته» و محمد عرفان با طرح « ارتقای رتبه مجلات علمی الکترونیکی» هر دو رتبه دوم را کسب کردند.

همچنین محمدمهدی نادری با طرح « تولید جنس منجمد تعیین جنسیت شده گاو» به عنوان نفر سوم شناخته شد و از فرید ملک احمدی (بدون رتبه) برای «طراحی و ساخت تولید آچار بکس خورشیدی» تقدیر شد.

در بخش طراحان کسب و کار – بخش المپیاد دانشجویی نیز مریم زاکانی با طرح « شبکه خانوادگی و اجتماعی بادوم» رتبه دوم و لاله چینی با طرح « تست و کالیبراسیون رگلاتور شهری» رتبه سوم را به دست آورند و از طرح‌های «دستگاه هوشمند و تمام اتوماتیک تولید روغن» و «نانو کامپوزیت ضدحریق و خوردگی» نیز تقدیر شد.

همچنین در بخش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فن‌آفرینی طرح‌های «برداشت رباتیک زعفران» رتبه اول و «تولید نهال گردو به روش صنعتی» رتبه دوم را کسب کرد و از طرح «سامانه گردشگری مبتنی بر واقعیت افزوده» تقدیر شد.

در این بخش علاوه بر اعطای لوح تقدیر، ۵ سکه بهار آزادی اعطایی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تأمین بخشی از هزینه شرکت در رویداد Slush به نفر اول و اهدای لوح تقدیر به همراه سه سکه بهار آزادی اعطایی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تأمین تأمین بخشی از هزینه شرکت در رویداد Slush به نفر دوم به هر سه طرح برگزیده، جایزه نقطه طلایی شناسا اعطا شد.

در دیگر بخش‌های یاد شده نفر دوم لوح زرین جشنواره، ۵ سکه بهار آزادی اعطایی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تأمین بخشی از هزینه شرکت در رویداد Slush به عنوان جایزه دریافت کرد و نفرات سوم نیز لوح زرین جشنواره به همراه سه سکه بهار آزادی اعطایی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تأمین را دریافت کردند.

در بخش شرکت‌های نوپا – فن آفرینان نیز مصیب علی‌شیر با « طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی در حوزه صنایع نفت و گاز» رتبه اول، محمد ابراهیم سمیع با طرح «طراحی و توسعه فایروال صنعتی بوم کنترلرهای زیمنس» رتبه دوم و حامد محمدپور قمصر نیز با طرح «ساخت دستگاه تزریق چسب حرارتی» رتبه سوم را کسب کرد.

همچنین برگزیدگان شرکت‌های رشد یافته – فن‌آفرینان به شرح زیر اعلام شد:

محمدعلی چمنیان با طرح «سیستم یکپارچه تغذیه نیرو قابل نصب در محیط بیرونی» رتبه اول، آرمان پنداشته با طرح «ساخت انواع قالب و تولید مبدل حرارتی صفحه‌ای» رتبه دوم و سعید سامانی مجد با طرح» سامانه گندزدایی پیشرفته مولتی اکسیدان بکو» رتبه سوم را به دست آورد.

در بخش شرکت‌های علوم انسانی – فن‌آفرینان نیز ناهید زارعت‌گر با طرح «سامانه طراحی و تولید کارتون و کتاب داستان مصور توسط کودکان و نوجوانان» رتبه دوم را به دست آورد.

همچنین مرتضی حسینی کمال‌آبادی با طرح «پژوهش‌های میان رشته‌ای ادبیات عربی و فقه که به تولیدات کتاب، نرم‌افزار و مجله می‌انجامد» و محسن موسوی با طرح «اجرای تخصصی سیستم‌های جامع منابع انسانی» رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش شرکت‌های تداوم فن‌آفرینی و فن‌آفرینی به شهرام احمدی (بدون رتبه) با طرح «ساخت سیستم جاگذاری نیلهای اینترلاک فمور و تی‌بیا» لوح تقدیر و تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اهدا شد.

گفتنی است در بخش‌های شرکت‌های نوپا- فن‌آفرینان و شرکت‌های رشد یافته - فن‌آفرینان نفرات اول تندیس زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تأمین بخشی از هزینه شرکت در رویداد Slush، نفرات دوم و سوم لوح زرین جشنواره و تسهیلات معاونت  علمی و فناوری ریاست جمهوری را دریافت کردند.

همچنین در بخش شرکت‌های علوم انسانی - فن‌آفرینان با توجه به عدم انتخاب نفر اول، دارنده رتبه دوم لوح زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تأمین بخشی از هزینه شرکت در رویداد Slush، و نفرات سوم نیز لوح زرین جشنواره و تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را به عنوان جایزه دریافت کردند.


ویدیو مرتبط :
جلسه داوری یازدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی - 2