ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مؤمنی: از خودم ناراحتم که چرا در لیست 18 نفره استقلال هم نیستم/ قهر من صحت ندارد


مهدی مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره خط خوردنش از لیست 18 نفره استقلال در بازی با پدیده خراسان و شایعه قهرش صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌آید:

* تسنیم: صحت دارد که پس از خط خوردن از لیست 18 نفره استقلال قهر کرده‌ای؟

این حرف‌ها صحت ندارد. وقتی از لیست 18 نفره استقلال خط خوردم، از پرویز مظلومی اجازه گرفتم و شیک و مجلسی به خانه برگشتم. زمانی که شایعه قهرم را شنیدم، تعجب کردم.

* تسنیم: چرا همراه تیم به ورزشگاه نرفتی؟

همان‌طور که گفتم به خاطر اینکه در لیست قرار نگرفتم، ترجیح دادم به خانه بازگردم.

* تسنیم: ناراحت نیستی از ترکیب 18 نفره خط خوردی؟

هر بازیکنی از این مسئله ناراحت می‌شود، اما قهری در کار نیست. من از خودم ناراحت هستم که چرا عملکرد خوبی نداشتم تا حتی در لیست 18 نفره استقلال قرار بگیرم، اما بحث لجبازی کردن و قهر در کار نبود. حتماً کادر فنی نیازی به من نداشته و صلاح دانسته که در لیست قرار نگیرم.

* تسنیم: از اینکه مانند دوران حضورت در نفت تهران در استقلال هم نیمکت‌نشین هستی، مشکلی نداری؟

به خاطر شرایطی که در نفت داشتم، شاید کادر فنی استقلال فکر می‌‌کنند من همان بازیکن نیمکت‌نشین نفت هستم و در استقلال هم نیمکت‌نشین شده‌ام. شاید این نگاه به من وجود دارد. متأسفانه مربیان نفت باعث شدند که سال فوتبالی‌ام را از دست بدهم و امسال در بیشتر بازی‌ها نیمکت‌نشین باشم. البته در استقلال چه من بازی کنم، چه دیگران فرقی ندارد و مهم موفقیت استقلال است.

* تسنیم: فکر می‌کنی استقلال بتواند قهرمان لیگ شود؟

صددرصد باید قهرمان شویم، چون شرایط خوبی داریم. تاکنون استقلال در صدر جدول قرار گرفته و با تلاش کادر فنی و بازیکنان می‌خواهیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. بازی‌های باقیمانده سخت هستند، اما هدف‌مان قهرمانی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫برانکو:با کیروش قهر نیستم و موقع ایران امدنش با خودم مشورت کرد !‬‎