ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حسنی‌پور: همه کاراته‌کاها تا آخرین لحظه جنگیدند/ تعداد مدال‌ها قابل قبول است


سعید حسنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کسب نتایج تیم ملی نوجوانان و جوانان و امید در مسابقات جهانی اندونزی، اظهار داشت: سطح این دوره از مسابقات جهانی خیلی خوب بود. البته نتایج همه کاراته‌کاها در تمام رده ها می‌توانست بهتر از این باشد. با این تعداد مدال برنزی که نوجوانان کسب کردند نشان دادند که فاصله زیادی با برترین‌های دنیا ندارند.

وی در ادامه افزود: ما در این رویداد چند فینالیست داشتیم که به اعتقاد من تعداد آنها می‌توانست بیشتر از آن هم باشد. قطعا اگر نوجوانان ما میدان‌های بیشتری قبل از اعزام می‌دیدند و تجربه آنها بیشتر بود می‌توانستند در جاکارتا بهتر از این نتیجه کسب کنند.

مربی تیم نوجوانان کاراته در ادامه افزود: به اعتقاد من تعداد مدال‌ها قابل قبول است. اگر ما شرایط بهتری قبل از اعزام داشتیم قطعا در اندونزی مرغوبیت و تعداد مدال‌ها بیشتر می‌شد.

حسنی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا با نتایجی که نوجوانان در اندونزی کسب کرده‌اند آینده روشنی در انتظار آنها است یا خیر، گفت:‌ دقیقا همین طور است. این تیم، تیم بسیار خوبی است.این بچه‌ها اگر تشویق و حمایت شوند، می‌توانند پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: تمام اعضای کادر فنی در رده دختران و پسران در این چند وقت تمام تلاش خود را کردند و از همه آنها سپاسگزارم. اینکه تیم زودتر از موعد راهی اندونزی شد خیلی برای کاراته‌کاها مفید بود. فقط ای کاش پیش از اعزام به اندونزی برای بالا رفتن تجربه ملی پوشان در یک تورنمنت شرکت می‌کردیم. مطمئنا بهتر می‌توانستیم نتیجه کسب کنیم.

حسنی‌پور در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بچه‌های تیم ملی یک بار دیگر غیرت ایرانی را در مسابقات جهانی نشان دادند. همه آنها تا آخرین لحظه جنگیدند. امیدوارم روزهای بهتری برای کاراته ایران رقم بخورد. به امید روزی که همه دست به دست هم بدهیم برای اینکه کاراته کشورمان بهتر از این شود.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
کاراته کاها