سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سناتور آمریكایی: سرنگون كردن اسد به نفع آمریكا نیست


دیك بلك سناتور جمهوریخواه ایالتی ویرجینیا و رییس مشترك ستاد انتخاباتی تد كروز بدنبال استعفا از مقام ریاست این ستاد و به منظور دیدار با مسئولین دولت سوریه و اعلان حمایت خود از بشار اسد عازم این كشور شد.
یك روزنامه سوری با درج خبر این سفر نوشت كه بلك به صراحت گفته است كه تلاش خواهد كرد تا صدای مردم سوریه را در كشورش منعكس كند.
یكی از مشاوران بلك شب گذشته به خبرنگاران گفت كه وی در نامه ای ضمن استعفا از مقام ریاست ستاد انتخاباتی كروز دلیل این استعفا را جلوگیری از اختلال در فعالیت های انتخاباتی كروز ذكر كرده وگفته است كه قصد او از این سفر تلاش برای بازگرداندن صلح و جلوگیری از قتل عام مسیحیان و سایر اقلیت های مذهبی بدست نیروهای تروریستی در این كشور است.
تد كروز یكی از نامزد های جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریكا نیز در یكی از سخنرانی های ماه دسامبر خود سیاست های اوباما در رابطه با سوریه را مورد انتقاد شدید قرار داده و گفته بود كه اگر آمریكا قصد شكست دادن دشمنان این كشور را دارد باید به این درك و آگاهی برسد كه سرنگون كردن یك دولت و اجازه تسلط یك گروه تروریستی بر ملت سوریه در راستای منافع ملی آمریكا نیست.
این سناتور ایالت ویرجینیا در سال 2014 نیز با ارسال نامه ای به بشار اسد او را مورد تحسین قرار داده بود و در مصاحبه ای با یكی از رادیو های محلی این ایالت با دفاع از موضع خود گفته بود كه اسد هر گز تهدیدی علیه منافع آمریكا محسوب نشده واین كاملا واضح و روشن است.
آسوشیتد به نقل از نشریه الوطن سوری نوشته است كه دیك بلك در نظر دارد در این سفر دیدار مستقیمی با بشار اسد رییس جمهور سوریه نیز داشته باشد.
اروپام-4-541**1566/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مدرسه رنجر آمریكا Ranger School - تیزر شروع مجموعه كلیپ های آموزش رنجر های آمریكایی در 60 روز