سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاربران برنامه پیش نمایش اکس باکس پاداش دریافت خواهند کرد


کاربران برنامه پیش نمایش اکس باکس پاداش دریافت خواهند کرد

دارندگان کنسول اکس باکس وان می توانند از طریق دعوت نامه هایی خاص، وارد برنامه پیش نمایش یا Preview Program شوند. این کاربران، زودتر از دیگران ورژن های ناآماده و پر ایراد آپدیت های بعدی کنسول را دریافت کرده و در رفع ایرادات آن به مایکروسافت کمک می کنند.

در واقع، برنامه پیش نمایش را به نوعی می توان نسخه بتای آپدیت های اکس باکس وان دانست. تاکنون، مایکروسافت برای این کاربران هیچ پاداش و جایزه ای در نظر نگرفته بود اما حالا مایک یابرا، از مدیران فعال مایکروسافت در توییتر، خبر از تغییر برنامه ها می دهد.

به گفته یابرا، به زودی تمام کسانی که در بهتر شدن داشبورد اکس باکس وان کمک شایانی کرده اند، جوایزی دریافت خواهند کرد. وی در توییتر خود به پرسش یکی از کاربران اینگونه پاسخ داد: «برای کسانی که در پیش نمایش به ما کمک بسیار کردند، در فروشگاه چیزهایی داریم».

البته مشخص نیست که پاداش ها چه خواهند بود، یک بازی رایگان یا حتی تخفیف های متعدد روی بازی ها؟ به هر حال، اگر اکس باکس وان دارید و تاکنون عضو برنامه پیش نمایش نشده اید، بهتر است سریع تر اقدام کنید تا پیشنهادهای نقدی مایکروسافت را از دست ندهید.

منبع: VG247

برچسب‌ها:Preview Programآپدیت اکس باکس وانآپدیت ایکس باکسآپدیت ایکس باکس واناکس باکس وان

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
سازگاری اکس باکس وان با بازی های اکس باکس 360