سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گلایه فرزند شهید صادقی از شهدای هفتم تیر از گشت های نامحسوس


یکی از منتخبان حوزه انتخابیه تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:کرامت انسانی را نمی توان با گشت های نامحسوس بدست آورد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یکی از منتخبان حوزه انتخابیه تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:کرامت انسانی را نمی توان با گشت های نامحسوس بدست آورد.

به گزارش انتخاب، محمود صادقی در ستاد انتخاباتی یكی از نامزدهای راه یافته به مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس افزود: اسلام دین مهربانی است و اخلاق اجتماعی در نگاه اسلام از روی كرامت انسانی بدست می آید. باید مهربانی را در جامعه ترویج كرد و اختلاف ها را كنار گذاشت و فضای اعتماد بین مردم و حاكمیت را پیش از بیش فراهم كرد چرا كه مردم دل در گرو اسلام و ایران دارند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم افزود: رای مردم به فرموده مقام معظم رهبری حق الناس است و باید این حق به رسمیت شناخته شود و به خواسته مردم كه از صندوق آرا بیرون می آید احترام گذاشت.

صادقی، از خدمات شایسته دولت های مختلف در دوره های گذشته نیز تقدیر كرد و گفت: در دولت های مختلف برای این كشور زحمت كشیده شده است و كسی نمی تواند این زحمات را نادیده بگیرد، اما در دو دوره گذشته تدبیر و خرد كنار گذاشته شد و دولت نهم صندوق ذخیره ارزی را با حجم بالایی تحویل گرفت ولی دولت یازدهم، یك دولت ورشكسته را تحویل گرفت.

فرزند شهید صادقی از شهدای هفتم تیرماه گفت: باید با فساد در همه سطوح مقابله كرد چرا كه در دوره گذشته نفت ایران فروش نرفت و فروش نفت را به اشخاص سپردند و حتی یك دلار از این فروش به خزانه كشور تاكنون واریز نشده است.


ویدیو مرتبط :
شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر