سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی‌لایف کیدز تب، تبلتی مخصوص به کودکان


یکی از دغدغه‌های بسیاری از والدین، استفاده فرزندان آن‌ها از وسایل دیجیتال است که برای آن‌ها در بسیاری از موارد، مناسب به نظر نمی‌رسد. اما برخی از کمپانی‌ها، اقدام به تولید محصولاتی خاص و متفاوت می‌کنند که برای استفاده کودکان بهینه شده است، یکی از همین کالاها، تبلت کیدز تب نام دارد که توسط شرکت آی‌لایف تولید و به بازار عرضه شده است.

آی تی رسان/ یکی از دغدغه‌های بسیاری از والدین، استفاده فرزندان آن‌ها از وسایل دیجیتال است که برای آن‌ها در بسیاری از موارد، مناسب به نظر نمی‌رسد. اما برخی از کمپانی‌ها، اقدام به تولید محصولاتی خاص و متفاوت می‌کنند که برای استفاده کودکان بهینه شده است، یکی از همین کالاها، تبلت کیدز تب نام دارد که توسط شرکت آی‌لایف تولید و به بازار عرضه شده است.

این محصول نسل سوم از تبلت‌های kids tab آی لایف بوده و kids tab6&7-3G نام دارد. kids tab مانند محصولات دیگر برندها فقط به ظاهر کودکانه دستگاه نپرداخته و از نظر نرم افزار، طراحی ویژه کودکان را به همراه دارد. کمپانی آی لایف به همراه کمپانی صاحب نام گوگل اقدام به طراحی نرم افزار اندروید kids نموده‌اند.

از ویژگی‌های خاص kids tab6&7 می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- قابلیت نظارت والدین
2- امکان رهیابی کودکان توسط GPS
3- طراحی با دوام
4- سیستم ارسال پیام اضطراری (SOS)
5- پشتیبانی از سیم کارت و مکالمه
6- استفاده از اینترنت 3G
7- دارای دو پنل کاربری ویژه کودک و والدین
8- دارای فلش و چراغ قوه
9- سیستم عامل اندروید 4.4
10 – مدیریت زمان استفاده از تبلت


با توجه به امکانات فوق العاده ذکر شده، کیدز تب را می توان به عنوان آخرین، امن‌ترین و تنها تبلت تخصصی ویژه کودکان دانست که به خوبی می‌تواند جهت پر کردن اوقات فراغت و تفریح کودکان استفاده شود و والدین از سرگرم بودن فرزندان خود آسوده خاطر باشند.

سایر قابلیت‌های کنترلی که کیدز برای والدین در نظر گرفته است به موارد زیر باز می‌گردد

1- مدیریت برنامه‌هایی نظیر امکان تنظیم برنامه‌های قابل رویت و استفاده برای کودک توسط والدین و گزارش‌گیری برنامه‌های استفاده شده
2- مدیریت استفاده از تبلت که شامل موارد زیر است:
1-2) والدین به آسانی می‌توانند زمان استفاده کودک از تبلت در روز و هفته را مشخص کنند
2-2) محدود کردن تماس‌ها و پیامک‌ها برای برخی از شماره‌ها
3-2) امکان گزارش گیری از تماس‌ها و پیامک‌ها

حال مشخصات سخت‌افزاری این تبلت ویژه کودکان را مرور می‌کنیم

نوع پلاستیک بدنه این محصول می‌تواند به امنیت فیزیکی کودکان کمک شایانی کند. شاید برای شما این موضوع اهمیتی نداشته باشد که بدنه یک تبلت برای کودکتان از چه جنسی باشد اما برای طراحان برجسته دنیا و کودکان هر وسیله‌ای بایستی بدنه پلاستیکی داشته باشد.

پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز و معماری 32 بیتی می‌تواند بازی‌های مناسب کودکان را بدون هیچ مشکلی اجرا کند. ۸ گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت نصب کارت حافظه، والدین را از دردسر نصب انواع و اقسام بازی و انیمیشن دور خواهد کرد. یکی از امکانات خوب این تبلت امکان داشتن سیم کارت 3G است که امکان انجام بازی‌های آنلاین و اینترنتی را نیز برای کودکان فراهم می‌آورد.

همچنین این تبلت به دو دوربین مجهز است: یک دوربین 3 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین 1 مگاپیکسلی در جلو که کیفیت قابل قبولی دارند. در این تبلت یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده است. این باتری در حالت کاربری ترکیبی می‌تواند حدود 5 ساعت شارژ را در خود نگاه دارد. گفتنی است این محصول در بازار با گارانتی دو ساله و یک ماه تعویض آریانا موجود است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گلکسی تب s - تبلتی میلیمتری