سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واژگونی خودرو در محور زاهدان - میرجاوه یک کشته بر جای گذاشت


سرهنگ ایوب شرافتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در ساعت 20 شب گذشته در کیلومتر 58 محور زاهدان- میرجاوه بلافاصله ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه سواری پراید به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه از جاده خارج و واژگون شد.
فرمانده پلیس راه سیستان و بلوچستان افزود: مجروح این حادثه به وسیله یک دستگاه آمبولانس برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شد.
سرهنگ شرافتی اظهار داشت: هر ساله شماری از شهروندان به دلیل بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی و هشدارهای دلسوزانه ماموران پلیس داغدار می شوند که امید است با رعایت قوانین دیگر شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.
میرجاوه در 75 کیلومتری شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی محورهای ارتباطی دارای دو قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر) است.
8005 /6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصادف در محور قدیم قم - تهران 20 کشته بر جای گذاشت