سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهدای مدافع حرم در سیستان و بلوچستان تشییع شدند


به گزارش ایرنا مردم ولایتمدار و شهید پرور نیکشهر، دلگان و بزمان اعم از شیعه و سنی با استقبال تاریخی و کم نظیر از شهدای مدافع حرم یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس را زنده کرده و با تاسی از ولایت فقیه و توجه به منویات مقام معظم رهبری در دفاع از خون شهدا برگ زرین دیگری بر افتخارتشان افزودند.
شهدایی که این بار در راه دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و خط مقاومت در برابر استکبار و صهیونیزم بین الملل داوطلبانه به خط مقدم مبارزه در سرزمین سوریه شتافتند، پس از نبرد قهرمانانه و حماسی به فیض شهادت نائل آمده و برگ زرین دیگری در تاریخ حماسی این سرزمین ثبت کردند.
بسیجیان شهید سلمان برجسته و عمر ملازهی از شهرستان نیکشهر امروز با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و مسئولان از مسجد فاطمه الزهرا(س) تا میدان شهدای گمنام این شهرستان تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهشان بخش بنت و روستای حمیری قصرقند منتقل شد.
همچنین پیکر مطهر بسیجیان شهید نظر محمد بامری، اصغر بامری، مراد عبداللهی و پرویز بامری از مصلی امام علی(ع) تا گلزار شهدای شهرستان دلگان تشییع و خاکسپاری شد.
شهید سید محسن سجادی نیز امروز با حضور پر شکوه مردم و مسئولان از مسجد جامع بخش بزمان ایرانشهر تا گلزار شهدای این بخش تشییع و خاکسپاری شد.
نیکشهر در 510 کیلومتری و گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در480 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده اند.
بزمان در 100 کیلومتری ایرانشهر و این شهر نیز در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان قرار دارد.
7316 / 6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تشییع شهدای مدافع حرم