سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعلام نتایج قرعه کشی عتبات از دوشنبه


اعلام نتایج قرعه کشی عتبات از دوشنبهباشگاه خبرنگاران/ مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: نتایج پیش ثبت نام دور جدید اعزام به عتبات روز دوشنبه اعلام می‌شود.

محسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام زمان قرعه کشی عتبات اظهار داشت: پیش ثبت نام دور جدید اعزام به عتبات که عتبات نوروزی را نیز در بر می‌گیرد 20 بهمن ماه آغاز شد و در حال حاضر قرعه کشی میان متقاضیان انجام شده است که نتایج آن از ساعت 15 روز دوشنبه بر روی سایت عتبات قرار می‌گیرد. وی در ادامه افزود: نتایج از طریق ارسال پیامک نیز به متقاضیان اعلام می‌شود و افراد بر اساس اولویت‌ های خود می‌توانند از روز سه شنبه ثبت نام اصلی خود را انجام دهند.

نظافتی با بیان این که 175 هزار نفر در این دور از اعزام‌ها ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: دور جدید اعزام‌ها از 23 اسفند آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
::.. اعلام نتایج برندگان قرعه کشی ..::