سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه خمینی شهر :در ماجرای بیمارستان خمینی شهر عده ای به دنبال زیر سئوال بردن فعالیت های دولت بودند


به گزارش ایرنا آیت الله عباس رحیمی در خطبه های امروز این هفته خمینی شهر با اشاره اخبار و روایت های کذب وغیر واقعی در خصوص حادثه بیمارستان خمینی شهر افزود: متاسفانه بعضی از مسئولان ، شبکه ها خبری از جمله صدا وسیمای استان تحت تاثیر این جریان و موج قرار گرفتند .
وی با تاکید براینکه زخم کودک خردسال یک زخم معمولی بوده و هیچ نیازی به جراحی پلاستیک نداشت گفت: چرا بعضی از مسئولان با مصاحبه خود این موضوع را سیاسی کردند و مردم شهید پرور خمینی شهر را زیر سئوال بردند.
امام جمعه خمینی شهر گفت: باید با عوامل پشت پرده و کسانی که با مسبب جریان سازی رسانه ای کذب شده اند با شدت برخورد شود.
وی افزود: مردم ومسئولان تخلف صورت گرفته را محکوم می کنند و باید با شدت با متخلفین برخورد قانونی شود اما منتشر کنندگان اخبار غیر واقعی و منفی در قبال مردم خمینی شهر نیز باید پاسخگو ومسئول باشند لذا انتشار بعضی مطالب اهانت آمیز و غیر واقع و ایجاد موج رسانه ای جهانی و خارجی و تبلیغاتی علیه جامعه پزشکان و پرستاران، مسئولان و نظام و جایگاه خمینی شهر را محکوم می کنیم .
وی در ادامه گفت: ملت ایران در عرصه مختلف نشان دادند فریب موج تبلیغاتی و جوسازی رسانه های خارجی و دشمن را نمی خوردند و حنای رسانه خارجی در نزد ملت ایران دیگر رنگی ندارد .
امام جمعه خمینی شهر اینکه تخلف صورت گرفته یک موضوع غیر انسانی و غیر اخلاقی بود و این عمل زیبنده جایگاه یک پزشک و پرستار نبود گفت: اینگونه اشتباهات و تخلفات در همه جا اتفاق می افتد و محدود به یک شهر خاص نمی شود .
وی بیان داشت: مسئولان شهرستان در دو روز بعد از این اتفاق شرایط کاملا کنترل و مدیریت کردند و با متخلفین برخورد قانونی شد و دو روز بعد از این واقعه از کودک خردسال و خانواده او توسط فرماندار و مسئولین شهرستان دلجویی شد و کلیه اقدامات پزشکی و درمانی لازم انجام گرفت و موضوع خاتمه یافت بود .
امام جمعه خمینی شهر تصریح کرد: تعدادی زیادی افراد سود جو ورسانه های خارجی و ضد انقلاب از موضوع خاتمه یافته بیمارستان اشرفی سو استفاده کردند.
وی گفت: علت اصلی موج سازی و جریان رسانه ای به مسائل مادی و مالی مربوط نمی شد، دشمن از موضوع مالی این واقعه بهره برداری سیاسی برای ضربه زدند به نظام استفاده کرد .
امام جمعه خمینی شهر تصریح کرد: خیرین و مردم خمینی شهر در موارد بسیار زیادی و مشابه به این موضوع و با هزینه بسیار سنگین تری کمک و حمایت نموده اند.
وی در ادامه گفت: شهرستانی که بزرگترین خیرین مدرسه ساز ،بهترین و فعالترین خیرین بیمارستان ساز و بخش و بهداشت و درمان را دارد عاجز از پرداخت مبلغ ناچیز این واقعه نبود .
وی با تاکید بر اینکه دشمن از مبلغ 150 هزار تومان بهره برداری سیاسی و منفعت طلبانه کرد تصریح کرد: در خمینی شهر خیرین و خیریه های شهر ماهانه بیش از 500 میلیون تومان به افراد مستمند و نیاز مند کمک می کنند،خمینی شهر برای پرداخت اینگونه مبلغ اندک فقیر نبود.
وی با بیان اینکه علاوه با پزشک و پرستار باید با تعدادی از افراد و مسئولینی که از این موضوع قصد بهره برداری داشتند باید به شدت برخورد شود گفت: موضوع تخلف بیمارستان تا زمانی که توسط مسئولین برخورد نشده یک موضوع مقطعی وبجا بود ولی بعد از برخورد قانونی با انتشار اطلاعات دروغ و کذب،به یک حرکت سیاسی و ضد نظام تبدیل شد .
امام جمعه خمینی شهرگفت: منتشر کنندگان این موضوع با انتشار اخبار کذب و انحراف رسانه ها یک حرکت ضد نظام و ضد انقلاب انجام دادند و باید برای آنها پرونده ای مجزا تشکیل شود، باید تحقیق شود چرا به این شکل و روش اخبار این مو ضوع علت ریشه یابی شود .
آیت اله رحیمی تصریح کرد: مسئولین مربوطه باید تحقیق کنند که چرا این موضوع بعد برخورد قانونی منتشر شد، و چه کسانی و با هدف زیر سئوال بردن جایگاه نظام، جایگاه انقلابی و مذهبی شهرستان در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.
وی تصریح کرد: تخلف یک نفر را نباید به حساب خدمات ارزشمند جامعه پزشکان و پرستاران کشور ،استان و شهرستان نوشت .
امام جمعه خمینی شهربا تاکید براینکه جامعه پزشکی و پرستاران خدمات ارزنده رایگان در مناطق محروم و دور افتاده انجام می دهند گفت: از قداست و جایگاه خدمات ارزنده جامعه پزشکی و پرستاران دفاع و تقدیر و تشکر می کنیم .
امام جمعه خمینی شهر گفت: موضوع تخلف صورت گرفته در بیمارستان اشرفی از دو هفته قبل تمرکز و وقت مسئولین شهرستان و استان و کشور را درگیر خود نمود است .
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال بهانه گیری از کوچکترین موضوعات کشور ماست گفت:با توجه به شرایط بین المللی و داخلی و مخصوصا برگزاری دو انتخابات مهم و حساس کشور ، مردم و مسئولین کشور باید مراقب باشند بهانه به دست دشمن ندهند .
دشمن در این ایام از کوچکترین بهانه ای علیه نظام و انقلاب سوء استفاده می کنند گفت: رسانه های وابسته خارجی بی بی سی ، صدای آمریکا ، شبکه من و تو ، رادیو فردا در مقابل جنایت کودک کشان عالم و جنایتکاران سکوت کرده اند ولی به موضوع بیمارستان اشرفی واکنش نشان دادند .
وی بیان داشت: چند هزار کودک معصوم و بی گناه در عراق ،فلسطین،سوریه و یمن مورد کشتار وتجاوز و جنایات قرار دارند ولی این شبکه های وابسته ،خود فروخته به این تجاوز و جنایات هیچ توجه و عکس العمل ندادند و سکوت کردند .
امام جمعه خمینی شهر با بیان این که دست کودک فلسطینی توسط سرباز اسرائیلی در مقابل دوربین خبرنگاران شکسته می شود و واکنشی به کودکان زندانی شده در زندان های رژیم صهیونیستی نشان نمی دهند و سکوت می کند گفت: رسانه خارجی برای کوچکترین موضوعات داخل کشور ما اشک تمساح می ریزند و خود را مظلوم و طرفدار حقوق بشر نشان می دهند .
وی بیان داشت :نظام ما هیچ مشکلی برای دفاع از کودکان مظلوم جهان حتی در غزه،عراق و یمن و سوریه و کشورهای دیگر جهان ندارد ، دشمن باید بداند از انتشار این گونه اخبار منافع سیاسی و ضد نظام بدست نمی آورند .
ت/7145/ 6022 / 1339

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور امام جمعه خمینی شهر در صداوسیما اصفهان در روز 9 دی