سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توضیح اشتری درباره افزایش حقوق کارکنان ناجا


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: پلیس در بحث مبارزه با مواد مخدر اتکایی به کمک سازمان‌های بین‌المللی ندارد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه همایش سراسری معاونان و روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر با حضور در جمع خبرنگاران درباره خرید تجهیزات و امکانات در شهرهای مرزی، گفت: در خصوص خرید تجهیزات، امکانات و اقدامات کنترلی پیشنهادات لازم از سوی ناجا به دولت داده شده و در برنامه پنج ساله ششم نیز لحاظ شده است که امیدواریم با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد دست ما برای خرید تجهیزات به روز باز تر باشد.

وی با بیان اینکه ناجا نیازمندی‌های خود را به دولت و مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است، خاطر‌ نشان کرد: امیدواریم با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی بخشی از مشکلاتمان رفع شود.

اشتری درباره اینکه انسداد مرز به چه شکلی صورت گرفته است، بیا‌ن‌ کرد: در مناطقی که اولویت داشته است، انسداد صورت گرفته، ولی به یکسری تجهیزات نیازمندیم که امیدواریم آنها را به دست بیاوریم و در تمامی مرزها انسداد داشته باشیم.

ناجا اتکایی به سازمان‌های بین‌المللی ندارد

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر سازمان‌های بین‌المللی به نیروی انتظامی در امر مبارزه با مواد مخدر کمک می‌کنند ، توضیح داد: ما اتکایی به کمک‌ سازمان های بین‌المللی نداریم و گرچه گزارشاتی را از ماموریت‌ها به این سازمان‌ها ارائه کرده‌ایم، اما بدون اتکا به این سازمان‌ها با قاطعیت کار خود را ادامه می‌دهیم.

فرمانده ناجا در پاسخ به این سوال ایسنا مبنی بر این که با بودجه فعلی نیروی انتظامی در سال 95 آیا امکان افزایش حقوق و مزایایی ماموران پلیس وجود دارد یا خیر به ایسنا، گفت: معیشت و حقوق کارکنان ناجا همیشه جزوی از دغدغه‌ و اولویت‌های ما بوده و در این خصوص ما پیشنهادات خود را به ستاد کل نیروهای مسلح و دولت داده‌ایم که امیدواریم که گشایش‌هایی انجام شود.

اشتری در ‌عین ‌حال افزود: البته یکسری اقدامات در ناجا در این خصوص انجام شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که نظر پلیس درباره حذف اعدام قاچاقچیان در آیین‌ دادسری کشوری جدید نیز ، خاطر‌ نشان کرد: در این خصوص پیش‌تر صحبت شده و ما نیز مذاکراتی داشته‌ایم. هر چیزی که بازدارندگی داشته باشد باید عمل شود. در این خصوص منتظر نظر قوه قضاییه هستیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، در همایش سراسری معاونان و روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا علاوه بر فرمانده نیروی انتظامی و رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر، رحمانی فضلی وزیر کشور نیز حضور دارد.


ویدیو مرتبط :
میزان افزایش حقوق کارکنان دولت