سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نامه رهبر انقلاب به جوانان غرب ماهیت استکبار در مقابله با اسلام را روشن کرد


حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین افزود: رهبر معظم انقلاب در دومین نامه خود به جوانان جهان و غرب خواستار شناخت آنان از ماهیت اسلام شدند و نقش آمریکا و صهیونیست در تقویت تروریست را بیان کردند.
وی گفت: سردمداران استکبار جهانی با بمباران تبلیغاتی و انعکاس رفتارهای زشت و خشن گروه های افراطی مانند داعش سعی در بسیج افکار عمومی ملت خود علیه اسلام دارند و در این ارتباط نامه رهبری گام خوبی برای تنویر افکار جوانان غربی به حساب می رود.
حجت الاسلام محمودی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به فرارسیدن شانزده آذر، روز دانشجو افزود: دانشجوی ایرانی همواره روحیه ضد استکباری داشته و دارد، دانشگاه ها و دانشجویان باید بیداری و بصیرت خود را حفظ کرده و با آزاد اندیشی تلاش نمایند تا به ابزار سیاسیون تبدیل نشوند.
وی گفت: دانشگاهیان بیدار و هوشیار با تلاش خود می توانند مقابل نفوذ استکبار جهانی به ایران اسلامی سد مستحکمی ایجاد کنند.
حجت الاسلام محمودی تأکید کرد: مساله نفوذ دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را باید در ابعاد مختلف مورد توجه قرار داد، یکی از ابعاد مهم پروژه نفوذ دشمنان نفوذ اخلاقی و فرهنگی است که در قرآن کریم نیز نسبت به آن هشدار داده شده است.
امام جمعه موقت ورامین گفت: در برخی از دانشگاه ها کنسرت موسیقی برگزار می شود و به بهانه ورزش و کارهای فرهنگی، اردوهای مختلط محرم و نامحرم تدارک می یابد که این امر به هیچ عنوان پسندیده نظام اسلامی نیست.
وی افزود: صهیونیست و بنگاه های قدرت و غربی از هر ابزاری برای ایجاد تردید و نفوذ در فرهنگ و اخلاق جامعه اسلامی استفاده می کنند و تنها راه مقابله با این پروژه حفظ هوشیاری و بصیرت است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران با اشاره به سقوط یک فروند هواپیمای روسیه توسط دولت ترکیه گفت: حرکت زشت ترکیه لکه ننگی در تاریخ این کشور محسوب می شود.
حجت الاسلام محمودی افزود: پیروزی های نیروهای مردمی سوریه، آمریکا را دچار سردرگمی کرده ولی امروز به نظر می رسد هیچ راهی برای کشورها جز مبارزه عملی با تروریست نیست که اگر چنین نشود باید منتظر حادثه های تروریستی مشابه با فرانسه در دیگر کشورها نیز بود.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به برخی از تحرکات فتنه گران در کشور گفت: نباید با عنوان همایش و با شعار اصلاح طلبی به فتنه گران میدان داد.
حجت الاسلام محمودی افزود: نخستین انحراف تاریخی امت اسلام پس از رحلت نبی مکرم اسلام (ص) رخ داد که امروز همگان شاهد نتیجه این انحراف در ایجاد اختلاف میان مسلمانان می باشند.
وی گفت: در زمان رحلت نبی مکرم (ص) سران فتنه با استفاده از پول و ثروت و نیرنگ دهان مردم را بستند
و امروز برخی از افراد تلاش دارند تا حساسیت مردم نسبت به فتنه را کم کنند ولی ملت ایران همواره بیدار و هوشیار بوده و با تبعیت از رهبرمعظم انقلاب به فتنه گران و حامیان آن ها اجازه مزدوری برای آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخواهند داد.
تهرام/7254/1831

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
موشن گرافیك بخشی از نامه دوم رهبر انقلاب به جوانان غرب