ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



داستان تکراری مشکلات مالی در مجامع/ رئیس فدراسیون پنل پارکینگ هم ندارد!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع عمومی فدراسیون گلف در حالی امروز به ریاست نصرالله سجادی برگزار شد که شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک غایب بود.

در این مجمع هم همانند سایر مجامع دیگر گلایه های روسای هیات های استانی در مورد مشکلات مالی و کمبود بودجه حرف اول را می زد.

نکته جالب توجه مربوط به فدراسیون گلف اینکه کوهی، خزانه دار فدراسیون اعلام کرد فدراسیون باید ماهانه یک میلیون و 700 هزار تومان حق شارژ به صندوق حمایت از قهرمانان پرداخت کند و رئیس فدراسیون حتی پنل پارکینگ هم ندارد و برای ورود باید یک ربع پشت در منتظر بمانیم.

نماینده بازیکنان مرد در صحبتهایی اعلام کرد زمین تمرین نداریم و تقاضا داریم باشگاه انقلاب هم به ما امکانات بدهند که سجادی گفت این طبیعی ترین خواسته شما است.

معاون وزیر ورزش همچنین ادامه داد: از محل کارم هرروز باشگاه انقلاب را می‌بینم و مشاهده می کنم که هر روز افرادی این ورزش را کار می کنند. گلف رشته خودگردانی است و همه شما توانایی اداره کردن آن را دارید.

22 هیات در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
گفتگو در مورد مجامع انتخاباتی فدراسیون ها