علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برنامه تلویزیونی «مسابقه محله» در مناطق عملیاتی اجرا می شود


به گزارش خبرگزاری مهر، حامد فاتحی با اشاره به پخش برنامه های نوروزی ویژه راهیان نور گفت: همزمان با اعزام کاروان های راهیان نور سراسر کشور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، ویژه برنامه های مختلفی در سرزمین نور برگزار می شود و قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صداو سیما وظیفه ضبط و پخش آن را از شبکه های سراسری به عهده دارد.

وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار مسابقه تلویزیونی مسابقه محله با اجرای مسعود روشن پژوه مجری کودکان و نوجوانان از ۲۵ اسفند در مناطق عملیاتی دفاع مقدس برگزار و تصویربرداری آن از اول فروردین از تلویزیون پخش می شود.

فرمانده قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صداوسیما افزود: برنامه مسابقه محله قطعا تاثیر زیادی در جذب کودکان و نوجوانان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهد گذشت و قطعا این گروه سنی روی خانواده خود تاثیرات زیادی دارند و می توانند موجب حضور پدر و مادرشان در یادمان های دفاع مقدس شوند.


ویدیو مرتبط :
گزارش محله به محله در برنامه تلویزیونی شهر ما قسمت 8