سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



بازی با رنگ‌ها روی دیوار خانه تان


مجله منزل/ این روزها استفاده از طرح‌های هندسی و نقش‌های غیر متعارف روی دیوار خانه فضایی متفاوت ایجاد می‌کند. یک تخته بزرگ برای برش، یک کاسه سریش و رول‌های کاغذی نقش‌دار؛ اینها تمام ابزاری است که تا امروز برای انجام کاری خارق‌العاده در خانه نیاز بود.
یک تخته بزرگ برای برش، یک کاسه سریش و رول‌های کاغذی نقش‌دار؛ اینها تمام ابزاری است که تا امروز برای انجام کاری خارق‌العاده در خانه نیاز بود. هر زمان نیازی به نقشی عجیب روی دیوارها احساس می‌شد فوری این ابزارها به دست ماهرترین کارشناسان ردیف می‌شدند و کاغذهای رنگی خانه‌ها را به نقشی متفاوت درمی‌آوردند. اما حالا ماجرا کمی فرق کرده؛ حالا در ابزار کار گروه دیگر خبری از رول‌های کاغذی نیست. آنها جای‌شان را به قلم‌موها داده‌اند. نقش‌های چاپی روی کاغذها هم واقعی‌تر شده‌اند؛ هنری‌تر و ملموس‌تر. برای داشتن خانه‌ای متفاوت اصلا لازم نیست کار خاصی بکنید. فقط باید کمی با رنگ و قلم‌مو بیشتر دوست باشید!

طرح‌های هندسی از محبوب‌ترین نقش‌هایی هستند که این روزها در طراحی اتاق‌های منزل از آنها استفاده می‌شود؛ البته نه به صورت کاغذدیواری بلکه به صورت نقاشی‌هایی که با ظرافت طرح‌ها را در کنار هم قرار داده‌اند. طرح‌های هندسی که اغلب به صورت سه‌بعدی هم کشیده می‌شوند در انواع بزرگ و کوچک می‌توانند در اتاق نقش ببندند؛ فقط با توجه به این نکته که باید در زمان ترسیم به ارتفاع دیوار دقت داشت تا نقشی نیمه‌کاره باقی نماند.

مساله رنگ هم در طرح‌های هندسی مطرح است. این روزها دیگر اصلا لازم نیست طرح‌تان با دکوراسیون خانه هماهنگ باشند. نیازی نیست رنگ‌های طرح خانه با رنگ کاناپه و دیگر مبلمان همخوانی داشته باشد. گاهی جذاب‌ترین فضا، فضایی است که حضور یک اثر هنری با رنگ‌های متضاد با رنگ دکوراسیون در آن به چشم می‌خورد. پس اصلا از رنگ نترسید و تا می‌توانید مثلث، دایره و مستطیل رنگی روی دیوارها بکشید.

رنگ قرمز تند دیوارهای این خانه خودش یک داستان است و طرحی که برای تزیین دیوار اصلی اتاق نشیمن انتخاب شده است نیز داستانی دیگر. این روزها خیلی‌ها برای تزیین دیوارهای خانه‌شان ترجیح می‌دهند به جای استفاده از تابلوهای هنری کل دیوار خانه را به طرح دلخواه‌شان درآورند. این وسط باید این نکته را در نظر داشته باشید که حتما نباید تم یا موضوع خاصی در طرح دیوار وجود داشته باشد؛ مثلا می‌توانید در خانه‌ای کلاسیک یا روستیک یک اثر هنری آبستره (انتزاعی) به نمایش بگذارید؛ بنابراین با در نظر گرفتن سبک و تم در دکوراسیون خانه دست خود را در انتخاب اثر هنری مورد علاقه‌تان نبندید و خودتان را محدود نکنید.

گاهی انتخاب یک اثر هنری می‌تواند راهی برای نزدیک کردن دکوراسیون به سبک و سلیقه شخصی شما باشد. پس هر طرحی خواستید به اتاق‌تان بزنید و بعد رنگ باقی دیوارها را با آن متناسب کنید؛ به‌خصوص زمانی که یک هنر آبستره را پسندیده‌اید و می‌خواهید فضا را کمی هنری جلوه دهید. این‌جور وقت‌ها باید خودتان را رها کنید و فقط به فکر نهایت هنر باشید!

استفاده از استیکر درخت‌ها روی دیوارهای خانه زمانی باب بود؛ به‌خصوص در اتاق خواب‌ها و اتاق بچه‌ها که برای هرکدام طرح و نقشه‌های زیادی با جزییات تمام به بازار آمده بود. اما داستان درخت‌های دیواری در خانه‌ها این روزها به جاهای عجیبی رسیده؛ اینکه به جای استفاده از استیکرهای مصنوعی از طرح و رنگ‌های واقعی استفاده شود؛ یعنی اول زمینه اتاق را به رنگ دلخواه درآورد و بعد روی آن هر شکل و شمایلی از درخت‌ها را به نمایش گذاشت.

می‌توان با کمی دقت جزییات دیگری هم وارد درخت‌های ردیف شده در اتاق کرد؛ مانند پرنده‌ها یا شاخ و برگ‌های اضافی. داشتن یک درخت نقاشی این روزها خیلی بیشتر از استیکرهای براق مصنوعی طرفدار دارد.

طرحی را که می‌بینید نه یک کاغذدیواری یک‌پارچه است و نه پوستر چاپی. این اثر هنری زیبا که به دیوار تمام سفید این خانه طرحی عجیب داده نقش آبرنگ است که فقط با سایه روشنی از رنگ‌های پایه به وجود آمده است. کار زیاد سختی هم نیست. اگر خودتان اهل کار هنری باشید می‌توانید از پس آن بربیایید.

اول ساقه‌های گل‌ها را بکشید؛ یعنی از رنگ‌های پایه آب کمک بگیرید و با قلم‌مویی مناسب ساقه‌های سبز رنگ را نقش بزنید. بهتر است خطوط صاف و دقیق نباشند و بخش‌هایی از آن کم‌رنگ و بخش‌هایی پررنگ بمانند. بعد هم رسم گل‌ها شروع می‌شود؛ با تکنیک پخش کردن رنگ‌ها از غلیظ‌ترین حالت ممکن به رقیق‌ترین. کافی است قبل از کار فقط طرحی را که می‌خواهید یک‌بار مرور کنید و کار طراحی آن را به آدم خبره‌ای بسپارید. طرح‌های آبرنگی روی دیوار این روزها بیشتر از پوسترهای دیواری خواهان دارند و حتی خیلی‌ها آنها را به داشتن یک تابلوی هنری ترجیح می‌دهند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نقاشی دیوار-رنگ آمیزی خانه و نقاشی ساختمان- 09121498760