فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



روایت زندگی سرداران دفاع مقدس در قالب كمیك استریپ


به گزارش عصر شنبه خبرنگار حوزه كتاب و ادبیات ایرنا، سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در اقدامی جالب دو عنوان كتاب در قالب كمیك استریپ از زندگینامه شهیدان صیاد شیرازی و بروجردی منتشر كرده است.
این كتاب ها كه با قلم حسین اجاقی برای گروه سنی نوجوان تهیه شده است سعی دارد به كمك تصویر، داستان بخش هایی از زندگی سرداران صیاد شیرازی و بروجردی را برای نوجوانان ایرانی بازسازی كنند تا نسل جدید بیشتر و بهتر با قهرمانان و اسطوره های دفاع و مقاومت آشنا شوند.
همچنین نشست های تخصصی در حوزه كودكان و نوجوانان با موضوع دفاع مقدس در حاشیه برگزاری نمایش بین المللی كتاب تهران در شهر آفتاب برگزار می شود.
وضعیت سیاست گذاری نشر در ادبیات كودك و نوجوان دفاع مقدس و مولفه های اثربخشی ادبیات دفاع مقدس در حوزه كودك و نوجوان از موضوعات نشست های تخصصی است.

** كتاب ماهی سیاهه نوشته لیولیولی نویسنده و تصویرگر ایتالیایی كه برای نوجوان خلق شده با ترجمه غلامرضا امامی در نمایشگاه عرضه شده است.
امامی در مقدمه این كتاب سعی كرده به زندگی و ارزش های هنری و انسانی كارهای لیولی بپردازد و مخاطب را با این نویسنده بزرگ بیشتر آشنا كند.
ماهی سیاهه از سوی انتشارات به نگار عرضه شده است.

** لیلی گلستان چاپ تازه ای از كتاب گزارش یك مرد نوشته گابریل ماركز را به نمایشگاه كتاب آورده است. عباس كیارستمی طراحی جلد این كتاب را انجام داده است.
گلستان این كتاب را از زبان فرانسه به فارسی بازگردانده و كتاب های گزارش یك مرد، بوی درخت گویا، بیگانه، محاكمه سقرا و درباره رنگ ها نیز با ترجمه لیلی گلستان در غرفه نشر مركز در بیست و نهمین دوره نمایشگاه كتاب عرضه شده است.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برپا شده است.
فراهنگ**9022**3061**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سرداران دفاع مقدس