ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رد اتهام رسانه عربستانی به تیم المپیک عراق


رد اتهام رسانه عربستانی به تیم المپیک عراقکاپ/ رسانه ای عربستانی مدعی شده بود که عراق از فهرست تیم های حاضر در المپیک 2016 خارج خواهد شد.
هفته گذشته یک رسانه عربستانی که با درج اخبار خط دار و به دور از واقعیت که نشان از خصومت دارد مدعی شد تیم ملی فوتبال امید عراق به دلیل استفاده از سه بازیکن بالای 23 سال و حتی مصاحبه ای با یکی ار مربیان سابق این کشور از ارجاع پرونده ای به AFC، از راه یابی به المپیک بازخواهد ماند.
امروز کاظم فرحان،مدیر تیم ملی امید عراق این اتهام رسانه عربستانی را رد کرد و اظهار داشت:سه بازیکن تیم ملی امید عراق برای تست دوپینگ در خلال برگزاری انتخابی المپیک انتخاب شدند و اصلا بحت کنترل سن آن ها مطرح نبود.کنفدراسیون فوتبال آسیا پیام تبرکی برای ما بابت صعود به المپیک ارسال کرد و هیچ نامه ای در رابطه با اتهام نشریه عربستانی دریافت نکردیم.
تیم ملی امید عراق با شکست قطر در مرحله رده بندی به همراه تیم های ژاپن و کره جنوبی به المپیک 2016 ریو راه یافت.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
فرضیه عمدی بودن مسمومیت زائران عربستانی رد شد