سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برپایی یادواره شهدای کلیجانرستاق ساری با محوریت شهیدان مدافع حرم


دبیر ستاد یادواره سرداران و 146 شهید بخش کلیجانرستاق روز شنبه در یک نشست خبری با اعلام این خبر , برگزاری یادواره های شهدا را یک اقدام فرهنگی عنوان کرد.
سرهنگ پریز شعبانی اظهار داشت: یادواره شهدای این بخش هر ساله در این منطقه برگزار می شد که امسال با وجود شهدای مدافع حرم، این یادواره با محوریت این شهدای گرانقدر برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: شهیدان رادمهر و اسدی که چند روز گذشته به همراه 11 هم استانی دیگر در خان طومان سوریه به شهادت رسیده اند، از روستاهای پهنه کلا و امره بخش کلیجانرستاق هستند و این امر تکلیف ما را در برگزاری یک یادواره پرشورتر دو چندان کرده است. این ستاد برای دعوت و حضور از خانواده های این شهدا نیز برنامه ریزی کرده است.
شعبانی افزود: در این یادواره سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران اسلامی سخنرانی و محسن بنی فاطمی مداحی می کند.

** رونمایی از کتاب 'کاشفان معدن صبح'
دبیر ستاد نوزدهمین یادواره شهدای بخش کلیجانرستاق ساری از رونمایی یک کتاب با عنوان 'کاشفان معدن صبح' در این یادواره خبر داد و گفت: وصیت نامه 146 شهید این منطقه، وضعیت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی روستا و معرفی بخش کلیجانرستاق مطالب درج شده در این کتاب است که فرزندان همین منطقه آن را تدوین کردند.
وی با بیان اینکه حضور شش هزار مهمان برای نوزدهمین یادواره شهدای کلیجانرستاق پیش بینی می شود، گفت: این یادواره از ساعت 10 تا 14 روز پنج شنبه سی ام اردیبهشت در منطقه ییلاقی آبکسر برگزار می شود.
شعبانی افزود: این روستا اگر چه از حیث مادی ضعیف اما از حیث معنوی غنی است و شهدای زیادی تقدیم انقلاب ونظام کرد.
به گفته وی، مردم روستا با همت خود و بدون تحمیل هزینه ای به دولت، گلزار شهدا را ساماندهی و همچنین آب شرب سالم برای اهالی فراهم کردند.
دبیر ستاد یادواره شهدای بخش کلیجانرستاق با بیان اینکه سه دستگاه اتوبوس برای رساندن مهمانان به یادواره تعبیه شده است، گفت: این اتوبوس ها مقابل مسجد شکوهی واقع در بلوار کشاورز مهمانان را به محل یادواره می رسانند و به هم محلی ها نیز گفته شده درصورت مشاهده مهمانان در مسیر، آنان را به محل برگزاری یادواره هدایت کنند.
7329/1899

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شعرخوانی صابر خراسانی در یادواره شهدای مدافع حرم افغانی