انصراف 8 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس در کرمان


رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: 120 هزار و 173 رای اولی در استان کرمان می توانند در انتخابات هفتم اسفند ماه 94 شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، حمید ذکااسدی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: 120 هزار و 173 رای اولی در استان کرمان می توانند در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز هفتم اسفند ماه 94 شرکت کنند.

وی با بیان اینکه متولدین هفتم اسفند 1376 و ماقبل آن می توانند در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند، اظهار کرد: 8 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان از 28 بهمن ماه تا امروز دوم اسفند ماه 94 انصراف داده اند و تا امروز 136 نفر در حال رقابت برای کسب 10 کرسی مجلس هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: 2 نفر در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر، یک نفر در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، 3 نفر در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، یک نفر در حوزه انتخابیه شهربابک و یک نفر در حوزه کرمان و راور انصراف داده اند.

ذکااسدی عنوان کرد: به رای دهندگان متذکر می شویم باید کارت ملی خود را در روز رای گیری به همراه داشته باشند زیرا کد ملی در این رای گیری مهم است و افراد فاقد کدملی با مشکل مواجه می شوند.

وی یادآور شد: 2 میلیون و 80 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمان می توانند در انتخابات هفتم اسفند ماه 94 شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با دعوت از همگان برای شرکت گسترده در انتخابات هفتم اسفند ماه 94 خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات موجب استحکام نظام جمهوری اسلامی می شود و پشتوانه خوبی برای کشور و دولت است.

ذکااسدی افزود: سه روزی که از آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گذشته است در استان کرمان شاهد آرامش و رعایت اخلاق انتخاباتی بوده ایم و تخلفات معدودی که گزارش شده نیز مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: تقاضای ستاد انتخابات استان کرمان از همه کاندیداها و هواداران آنها این است که از تخریب افراد خودداری کنند و اخلاق انتخاباتی را مدنظر قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در پایان ابراز داشت: تبلیغات کاندیداها تا ساعت هشت صبح روز ششم اسفند ماه ادامه دارد و از آن ساعت به بعد هرگونه تبلیغات غیرقانونی است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آغاز مبارزات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در برزیل