تبعیت از حضرت زهرا(س) خداشناسی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد


امام جمعه زاهدان گفت: تبعیت از حضرت زهرا(س) ایثار، محبت، اخلاق، معنویت و خداشناسی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) افزود: زندگی شخصی، اجتماعی و خانوادگی، خردمندی، فرزانگی، عبادت، مجاهدت، خانه‌داری و همسرداری حضرت زهرا(س) بهترین و مهم‌ترین سرمشق زندگی برای زنان جهان است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که سراسر زندگی آن بانوی گرامی سرشار از تقوا، پاکی، عفاف، قناعت، زهد و وارستگی بود همه زنان عالم با تأمل در سیره و روش زندگی آن حضرت و عمل به آن‌ها می‌توانند معنای حقیقی و لذتبخش سبک زندگی اسلامی را تجربه و درک کنند.

امام جمعه شهرستان زاهدان در ادامه گفت: مشارکت مردم در انتخابات، بالای 62 درصد بود که در تمام کشورهایی که دم از دموکراسی می‌زنند، بی‌سابقه بوده است و این حضور نشان از اعتماد مردم به نظام اسلامی بود.

سلیمانی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، در حمایت از نظام اسلامی و رأی دادن به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب بود، هیچ‌کس نباید این حضور را به نام خود ثبت کند.

امام جمعه زاهدان با بیان این‌که انتخابات در ایران در محیطی سالم و در امنیت کامل برگزار شد، تصریح کرد: مردم وظیفه خود را انجام دادند و حالا نوبت مسئولان است که دین خود را ادا کنند، برای این کار، باید روی تحقق اقتصاد مقاومتی، ادامه حرکت علمی و جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمنان تأکید کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تعزیه شهادت حضرت زهرا (س) - قسمت { وداع آخر حضرت زهرا(س) با فرزندان و حضرت علی(ع) } چکیده ماتم - 1391