سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جوکار: اروپا برای از بین بردن داعش وارد ائتلاف ایران شود


جوکار: اروپا برای از بین بردن داعش وارد ائتلاف ایران شود

آریا/عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:اگرچه غربی ها تروریست را به دو دسته خوب و بد تقسیم کردند و در راستای منافع خودشان گفتند ما از تروریست های خوب حمایت می کنیم اما امروز که منافعشان از سوی دست پروده هایشان به خطر افتاده است قطعا راهبردشان را تغییر خواهند داد.

محمد صالح جوکار، در گفتگو با خبرگزاری آریا ،گفت:بنده فکر می کنم درسایه عقلانیت اروپاییها و خصوصا فرانسوی ها به ائتلاف واقعی علیه تروریسیم در منطقه که با محوریت ایران در حال شکل گیری است همراهی و کمک خواهند کرد که بی تردید این همراهی برای از بین بردن داعش بسیار موثر است.
نماینده مردم یزد اظهار داشت:اگر اروپاییها بخواهند همان روش قبلی را ادامه دهند و در سایه فشار تروریست ها یک معامله سیاسی کنند و به کمک هایشان به این گروه ادامه دهند قطعا محوریت ائتلاف در برخورد با تروریست ها موفق می شود و این گروه سرخورده به سمت اروپا می رود.
وی تاکید کرد:کانون و هدف اصلی تروریست ها ایران و جبهه مقاومت است این مسیری است که آمریکا و صهیونیست مدیریت می کنند البته اینها توانایی انجام چنین عملیاتی را علیه کشورما ندارند چراکه خودشان می دانند در جبهه سوریه و عراق شکست می خورند لذا در سایه این ضعفی که درآنها ایجاد شده هیچگاه نمی توانند به ایران آسیبی وارد کنند البته ما باید آمادگی لازم برای مقابله و برخورد با چنین کانون هایی را داشته باشیم.


ویدیو مرتبط :
مرضیه افخم: رد همکاری ایران با ائتلاف سرکوب داعش