سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرزاد حسنی را ممنوع التصویر کنید


وبلاگ > رجائی، روح الله - ویدیوی جنجالی برنامه اکسیر با اجرای فرزاد حسنی بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است و حالا اظهار نظر ها درباره آن با هشتگی همراه است که به واقع خلاصه همه ماجرا است: # رسوایی _ اخلاقی !

آنچه از رفتار آقای حسنی می بینیم در حقیقت یک رسوایی اخلاقی در درجه اول برای خودش و بعد البته تلویزیون ماست. او از یکی از شرکت کنندگان برنامه اش سوالی می پرسد و می گوید اگر درست جواب بدهی ۵۰ میلیون تومان جایزه می گیری.شرکت کننده که سنی دو برابر آقای حسنی دارد اشتباه جواب می دهد اما مجری می گوید درست جواب داده ای و جایزه می گیری.بعد هم بسته ای را مقابلش می گیرد تا آن را باز کند و جایزه اش را بردارد.آقای شرکت کننده هم در بسته را باز می کند و با نوشته ای مواجه می شود که ریش نوشته شده:«زرشک» لحن بد فرزاد حسنی با شرکت کننده برنامه اش آنقدر توهین آمیز هست که حالا موجی گسترده در افکار عمومی علیه او شکل گرفته و حتی هوادارانش هم از آن طرفداری نمی کنند.

عده ای از کاربران شبکه های اجتماعی حسنی را فردی مغرور و بی ادب توصیف کرده اند که رفتار ناشایستی با مهمان خودش دارد.گروهی هم این کارش را تلاشی برای دیدن شدن برنامه بعد از پایان ممنوع التصویری دانسته اند که در رفتار های سابق او نیز قابل تحلیل است. دسته دیگری هم البته به درستی به این نکته اشاره کرده اند که منهای دوربودن این رفتار مجری از کرامت انسانی این ناظر پخش و مسوولان صدا و سیما هستند که با صدور اجازه پخش این برنامه ضبطی بی اخلاقی او را دامن زده اند.
من تلاش کردم با خود آقای حسنی تماس بگیرم و توضیحاتش را بشنوم.هر چند موفق به این کار نشدم اما هر توضیحی هم که داشته باشد این کار ناشایست او را توجیه نخواهد کرد و بعید است این اشتباه قابل گذشت باشد.

اگر چنین اتفاقی در یکی از رسانه های معتبر دنیا بیافتد حتما با آن مجری قطع همکاری می شود و رسانه برای حفظ احترام مخاطبانش به این شیوه از آنها عذر خواهی می کند چه اینکه نمونه هایی از این دست تا کنون اتفاق افتاده است.
شاید این از کار از صدا و سیما ما که حالا شایعات درباره تغییر نفر اولش بیشتر از همیشه شده بعید باشد اما حتما انتظار زیادی نیست که آقای حسنی را دست کم برای مدتی ممنوع التصویر کنند.

البته دست به ممنوع التصویر کردن تلویزیون ما خوب است و این اتفاق درباره خیلی از چهره ها از جمله همین آقای حسنی افتاده است.اما عمده این ممنوع التصویر شدن ها به دلایلی پشت پرده و دست کم برای مخاطبان نامشخص بوده است؛گاهی به دلایل سیاسی یا اخلاقی یا شخصی یا هر مورد دیگری که به ما به عنوان مخاطبان ربطی نداشته است.این بار اما پای دلخوی مردم در میان است.شاید اگر یکی از سایت های اینترنتی همت کند و یک نظر سنجی در مورد ممنوع التصویر شدن حسنی به خاطر این کارش برگزار کند مشخص شود مردم چه می خواهند.آن وقت در فهرست طولانی ممنوع التصویر شده های تلویزیون دست کم یک مورد هم خواهیم دید که امضای مردم را داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
جیگر ممنوع التصویر نشده