سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دور اول مذاکرات صلح سوریه در ژنو امروز پایان می‌یابد/ گزارش دی‌میستورا به شورای امنیت


فرستاده سازمان ملل به سوریه امروز (چهارشنبه) پس از پایان دور اول مذاکرات صلح سوریه در ژنو، شورای امنیت را در جریان نتایج این نشست قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه رأی الیوم، احمد فوزی، سخنگوی استفان دی میستورا، فرستاده سازمان ملل به سوریه اعلام کرد که دی‌میستورا اواخر وقت امروز به شورای امنیت درباره نتایج دور اول مذاکرات ژنو گزارش خواهد داد. دی‌میستورا گزارش خودرا پشت درهای بسته به شورای امنیت ارائه خواهد کرد.

دور اول مذاکرات صلح سوریه ژنو امروز به پایان می رسد و هیئت دولت سوریه نیز ژنو را ترک می‌کنند. هنوز تاریخ دقیق دور بعدی مذاکرات اعلام نشده است.

هیئت مخالفان مورد حمایت ریاض پیشتر از مذاکرات صلح ژنو عقب‌نشینی کرده بود اما دی‌میستورا مذاکرات را با دیگر گروه‌های مخالف سوری ادامه داد.

این مذاکرات نتیجه چشمگیری نداشته است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
شورای امنیت از استقرار صلح در سوریه حمایت کرد