ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کلاه کج: اگر از مشکلات استقلال اهواز بگویم شاید مرا بکُشند


به گزارش خبرگزاری فارس، عادل کلاه کج پس از شکست 4 بر یک مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت: در نیمه اول بد بازی کردیم بازیکنان ما تمرکز نداشتند اما در نیمه دوم می‌خواستیم نشان بدهیم که می‌توانیم خوب بازی کنیم. امیدوارم تا آخر هفته شرایط تیم درست شود.

وی در مورد مشکلاتی که شب گذشته تیم استقلال اهواز برای اسکان داشت گفت: ما را به یک خوابگاه دوچرخه سواری در مجموعه آزادی بردند که اصلا شرایط خوبی نداشت. ما بازیکنان را با التماس نگه داشتیم تا امروز بازی کنیم. تیم ما می‌تواند در لیگ بماند به شرط آنکه به ما کمک کنند و هنوز دیر نشده است.

کلاه کج در مورد مشکلات مالکیتی و مالی باشگاه استقلال اهواز گفت: دست آقای ملکی درد نکند که تیم را جمع کرد شاید پشت او را خالی کردند شاید به او کمکی نکردند و چیزی هم بردند و به او کمکی هم نکردند.امیدوارم مشکلات استقلال اهواز حل شود. ما امکانات اولیه یک تیم یازده نفره را می‌خواهیم چیز زیادی نیست.

وی ادامه داد: بعد از بازی با فولاد ما فقط دو روز با هم تمرین کردیم و دور هم جمع شدیم. شاید اگر من مشکلات استقلال اهواز را بگویم و مسائل ان را باز کنم من را بکشند. من یک بار در مورد مسائل تیم حرف زدم و گفتم به بچه‌ها کمک کنید به من گفتند اخراجی.

کلاه کج تصریح کرد: شرایط سختی داریم. من به عنوان کاپیتان تیم مشکلات بازیکنان را گفتم اخراجم کردند و گفتند 10 روز به تمرین نیا اکنون هم خوشحالم که به عنوان کاپیتان حرف زدم شاید دیگر سر تمرین هم نروم . اما حرف دل بازیکنان را زده‌ام و حرف آنها را به گوش مسئولان استقلال خوزستان رسانده‌ام.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/RJJ0QC


ویدیو مرتبط :
دوربین خبرساز - مشکلات استقلال اهواز