سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاهش 35 درصدی تلفات سوانح رانندگی نوروزی در جاده های آذربایجان غربی


سرهنگ عباس فرمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح نوروزی سال گذشته تا پایان روز دهم فروردین ماه 20 نفر از هموطنان در جاده های آذربایجان غربی جان خود را از دست داده بودند که این تعداد، امسال به 13 نفر رسیده است.
وی اضافه کرد: در تعداد تصادف های فوتی نیز امسال با کاهش 29 درصدی مواجه بوده ایم و 14 تصادف فوتی طرح نوروزی پارسال به 10 تصادف فوتی در طرح نوروزی امسال رسیده است.
وی از کاهش 10 درصدی تصادف های جرحی جاده ای در طرح نوروزی امسال در آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: با وجود این کاهش، تعداد مجروحان این تصادف ها امسال از 10 درصد رشد نسبت به سال گذشته برخوردار است.
فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی ادامه داد: در طرح نوروزی پارسال تا پایان دهم فروردین ماه 311 نفر در جاده ها مجروح شده بودند ولی امسال 342 نفر در جاده های مجروح شده و به مراکز درمانی انتقال یافته اند.
سرهنگ فرمانی گفت: در کل تصادف ها نیز امسال کاهش 11 درصدی را شاهد هستیم و از 274 مورد سال گذشته به 244 مورد در سال جاری رسیده است.
طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
آذربایجان غربی یکی از استان های مقصد سفر کشور در ایام نوروز به شمار می رود که صدها هزار نفر در این ایام به این استان سفر می کنند.
2077/2093/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کاهش تورم 35 درصدی به حدود 14 درصد طی دو سال