سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از انهدام سایت منتشر كننده تصاویر مستهجن تا كشف قرص های روانگردان


به گزارش روز یكشنبه ایرنا ، رئیس پلیس فتا همدان افزود: كارشناسان پلیس فتا در پی رصدهای شبانه روزی فضای مجازی به وب سایتی كه محتویات مستهجن را بارگذاری و دائما آن را به روز رسانی می كرد، برخورد كردند كه شناسایی مدیر آن در دستور كار كارشناسان این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ اكبر امینی، گفت: در تحقیقات مشخص شد مدیر وب سایت مذكور با انجام اقداماتی حرفه ای قصد پاك كردن رد پای خود را داشته و شناسایی را بسیار دشوار كرده بود.
این مقام انتظامی اضافه كرد: كارشناسان با استفاده از اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم را شناسایی و ضمن جمع آوری تمام دستگاه های دیجیتال موجود در محل زندگیش، او را دستگیر كردند.
امینی افزود: متهم كه دانش آموز دبیرستانی بود و به شگردهای حرفه ای خود هم ایمان داشت، ابتدا منكر هرگونه ارتباط خود با پرونده شد ولی در رویارویی با ادله و مستندات انكار ناپذیر رایانه ای چاره ای جز اعتراف برای خود ندید و اظهار كردكه بدون اطلاع والدین اقدام به ایجاد وبلاگ و بارگذاری عكس های مستهجن كرده است.
به گفته این مقام انتظامی ، متهم ، پس از تكمیل شدن تحقیقات، همراه پرونده به مرجع قضائی اعزام و برای او قرار كفالت صادر شد.

**كشف بیش از 350 هزار قرص روانگردان در پاكدشت
فرمانده انتظامی شهرستان پاكدشت از كشف 354هزار قرص روانگردان و دستگیری 2 تن در این ارتباط ، خبر داد.
سرهنگ سلمان آدینه وند گفت: در پی كسب خبری مبنی بر این كه افرادی در سطح شهرستان در امر تهیه و توزیع قرص روانگردان فعالیت گسترده ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور كار پلیس مواد مخدر قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل فعالیت متهمان شناسایی شد و پس از اخذ مجوز قضائی طی یك عملیات غافلگیرانه، 2 تن دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه یاد شده، 354هزار قرص روانگردان، كشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان پاكدشت با اشاره به این كه متهمان پس از صورتجلسه و تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده موارد مشكوك و ‌در راستای برخورد با هرگونه تحرك و اقدامات مجرمانه توسط افراد قانون گریز و سودجو،‌ موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

** دستگیری اخاذ سایبری در مشهد
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی هم این خبر را دد كه عامل اخاذی های سایبری توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ جواد جهانشیری گفت: با دریافت مرجوعه قضائی توسط خانمی جوان، مبنی بر اخاذی با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اش در شبكه های اجتماعی تحت موبایل توسط خواستگار قبلی اش، موضوع در دستور كار تیمی از ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: كارشناسان پلیس فتا با یك سری تحقیقات در فضای سایبر، عامل انتشار تصاویر خصوصی این زن جوان را در یكی از نقاط شهر مشهد، شناسایی و به پلیس فتا احضار كردند.
جهانشیری ادامه داد: متهم 26 ساله در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با ادله دیجتالی لب به اعتراف گشود و عنوان داشت كه با معرفی خود به عنوان مهندس و پیمانكار یكی از شركت های بزرگ، مدت طولانی با این فرد در تماس بودم و با جلب اعتماد و بدست آوردن تصاویر خصوصی اش به قصد سودجوئی با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اش قصد اخاذی داشتم كه شناسایی شدم.
سرهنگ جهانشیری با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی از شهروندان خواست با توجه به هویت پنهان افراد در فضای سایبر و با عدم اعتماد به افراد غریبه و ناشناس، مراقب باشند تا طعمه كلاهبرداران فضای سایبری نشوند.

** برداشت غیر مجاز 100 میلیون ریال وجه نقد با دستكاری سیستم حسابداری
كارمندی كه با استفاده از تغییر اطلاعات سیستم حسابداری شركتی كه در آن كار می كرد و به برداشت 100 میلیون ریال اقدام كرده بود، توسط كارشناسان پلیس فتا استان مركزی شناسایی و دستگیر شد.
سرگرد مصطفی نوروزی، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مركزی با اعلام این خبر گفت: در پی شكایت فردی مبنی بر دسترسی غیرمجاز و تخریب داده های رایانه ای شركتش، موضوع در دستور كار كارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه قرار گرفت.
وی اظهار كرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد كه شاكی، طی بررسی سیستم حسابداری شركت، متوجه اعمال تغییراتی از قبیل صدور یك برگ چك به مبلغ حدوداً 100 میلیون ریال در وجه یكی از مشتریان شد كه طی تماس تلفنی با مشتری یاد شده ، او در خصوص این موضوع اظهار بی اطلاعی كرده بود.
سرگرد نوروزی گفت: در این راستا با انجام تحقیقات فنی و تخصصی كارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه، متهم كه یكی از كارمندان این شركت بود شناسایی و با اخذ دستور و هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس احضار شد.
وی ادامه داد:‌ در بازجویی های انجام شده از وی در خصوص موضوع پرونده، تحقیق به عمل آمد كه متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات به جرم خود اعتراف كرد.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مركزی خاطرنشان كرد:‌ پرونده به همراه متهم و تمام مستندات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

**محموله 2 میلیاردی تلفن همراه قاچاق توقیف شد
فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یك دستگاه كامیونت خاور و كشف 442 دستگاه تلفن همراه قاچاق خبر داد.
سردار روح الامین قاسمی گفت: تشدید مبارزه با قاچاق در ابعاد گوناگون آن از جمله ماموریت های مهم نیروی انتظامی در سال 95 است.
وی ادامه داد: اجرای طرح های مختلف و متعدد انتظامی و عملیاتی با هدف كنترل محور مواصلاتی تهران - مشهد در محدوده استان سمنان به طور مداوم اجرا می شود.
قاسمی به كشف محموله سنگین تلفن همراه قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان سمنان در روز گذشته اشاره و تصریح كرد: گشت پلیس به یك دستگاه كامیونت خاور در ابتدای محور سمنان-دامغان مظنون شد.
وی به توقف كامیونت و بازدید از آن اشاره كرد و افزود: در بررسی محموله این خودرو ، شمار 10 كارتن حاوی 442 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی به ارزشی بالغ بر 2 میلیارد ریال كشف شد.

**كشف 50قلم اشیاء عتیقه در خرم آباد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان ، 50 قلم اشیاء عتیقه مربوط به دوران هزاره اول اسلام ، كشف شد .
سرهنگ هبت الله فرخی اظهاركرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان ، حین كنترل محورهای مواصلاتی در منطقه « شورآب » شهرستان خرم آباد به یك دستگاه خودرو پژو پاس مظنون شدند و آن را توقیف كردند .
وی افزود : ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی، 50 قلم اشیاء عتیقه دارای قدمت تاریخی و ملی از جنس مفرغ ، سفال ، مس و برنج را كشف كه جهت بررسی بیشتر به مراجع قضائی و سازمان میراث فرهنگی استان منعكس كردند .
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: بنا بر نظر كارشناسان میراث فرهنگی استان ، اشیا عتیقه كشف شده مربوط به دوران هزاره اول اسلام است. این اشیا شامل كاسه ، دیگچه و زنگوله ، آبخوری ، بشقاب ، لیوان و تندیس ، گلدان ، لگن است .

** كشف 90 حلقه لاسیتك خارجی قاچاق در میناب
فرمانده انتظامی شهرستان میناب از كشف 90 حلقه لاستیك خارجی قاچاق به ارزش یك میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرستان خبر داد.
سرهنگ مجید حاجی زاده گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو كالای قاچاق در روستای زهوكی،پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی از محل دپو كالای قاچاق در روستای زهوكی مطلع و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آنجا، تعداد 90 حلقه لاستیك خارجی فاقد هرگونه مدارك قانونی و قاچاق كشف كردند.
سرهنگ حاجی زاده با بیان اینكه ارزش كالای كشف شده حدود یك میلیارد و 400 میلیارد ریال برآورد شده است،تصریح كرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق كالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می كند.

** دستگیری سه قاچاقچی و كشف 259 كیلو تریاك در رابر
فرمانده انتظامی رابر استان كرمان از عملیات ضربتی پلیس برای ناكامی قاچاقچیان و كشف 259 كیلوگرم تریاك خبر داد.
سرهنگ علی نمازیان خاطرنشان كرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همكاری ماموران یگان امداد و پاسگاه انتظامی هنزا این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل محموله ای از مواد مخدر آگاه شدند.
وی افزود: ماموران، هنگام گشت زنی نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی در محور جیرفت - رابر به یك دستگاه خودروی پژو 405 مشكوك و دستور ایست دادند كه راننده خودرو پس از ورود به ایست و بازرسی بدون توجه به ایست پلیس ، اقدام به فرار كرد كه پس از طی مسافتی خودرو متوقف شد.
فرمانده انتظامی رابر خاطرنشان كرد: پس از انتقال خودرو به پاركینگ ، 259 كیلو و 758 گرم تریاك كشف شد و دراین خصوص ضمن دستگیری سه قاچاقچی ، یك دستگاه خ


ویدیو مرتبط :
انهدام سایت مستهجن www.just-sex.net