گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



پنج خانه سياحتي برتر در آفريقا


لاپلاس/ خانه هاي شخصي سياحتي در آفريقا که ممکن است خيلي هم گران قيمت نباشند، به طور قطع مي توانند به شما فرصت تجربه ي يکي از بهترين سفرهاي سياحتي دنيا را بدهند.
با داشتن سرآشپز، راهنماي شخصي و با امکانات کامل موجود در اين خانه ها، مي توانيد همان ميزان استقلالي که همه ي ما در تعطيلات لوکس خود انتظار آن را داريم، داشته باشيد.
خيلي از اين خانه ها در زيباترين نقاط آفريقا واقع شده اند و چنان تجربه لذتبخشي را به همراه دارند که مهمانان، هر ساله با خانواده هاي خود و دوستان بيشتري، به اين نواحي باز مي گردند.
خانه ي sirikoi، واقع در منطقه ي Lewa کنيا
منطقه ي محافظت شده ي حيات وحش لوا در شمال کنيا، به عنوان يکي از اولين مناطق حفاظت شده پيش قدم در محافظت از کرگدن هاي سياه و سفيد است.
اين خانه به شدت زيباست و اين شانس را در اختيار مهمانان مي گذارد تا بتوانند با ماشين هاي مخصوص و امن از حيات وحش ديدن کنند. خانه ي Sirikoi با سبک و سليقه ي خاصي تزيين شده که هرگز دوست نداريد اين محل را ترک کنيد.
در عين حال که لوکس و مجلل است، محيطي خيلي صميمي دارد، بنابراين شما به طور قطع مي دانيد که در تعطيلات هستيد، غذا خوش مزه است و محيط ساکت و آرامش بخش. اين در حالتي است که در زمان صرف ناهار و شام، در دو قدمي خود مي توانيد فيل ها را در حال غذا خوردن مشاهده کنيد.
خانه ي Sirikoi، نزديک بهترين مکان هاي تفريحي کنيا مي باشد. اين مکان هاي تفريحي، شامل پيست موتور چهارچرخ، پروازهاي تفريحي به نقاط بکر و دور افتاده، سياحت با ماشين هاي سفري به همراه تيم ويلي، پرواز با هلي کوپتر به درياچه هاي دوردست و بازديد از قبيله هاي گوناگون دوردست مي باشند.
در داخل خانه هم، ۶ نفر مي توانند بخوابند و اگر قصد داشته باشيد همه را با خود ببريد، مي توانيد ديگر مهمان ها را در چادر ها و يا در کلبه جاي دهيد.
خانه ي Mkombe، سرنگتي، تانزانيا
در اين خانه ي لوکس، ده نفر مي توانند به راحتي بخوابند و تنها خانه ي شخصي در سرنگتي است که به ويژه بين جولاي و اکتبر، زماني که حيوانات وحشي در حال مهاجرت هستند، داراي نمايي بي نظير مي باشد.
Mkombe خانه اي بزرگ و اختصاصي است که فضاي زيادي دارد و همه مي توانند به خوبي در آن استراحت کنند و يا در صورت لزوم دور هم جمع شوند. راهنمايان، در ماه هاي کثير السفر، کارشان به اوج خود مي رسد و در Mkombe بين ماه هاي ژانويه و ژوئن که توريست زيادي در منطقه نيست، راهنمايي نيز وجود ندارد.
البته در اين ماه ها نيز همچنان طبيعت حيات وحش منطقه بي نظير است.
Tswalu Tarkuni، کالاهاري، آفريقاي جنوبي
Tswalu يکي از املاک منحصر به فرد در آفريقاي جنوبي است. اگر بخواهيد با يک «هاورکرافت» سبک اختصاصي، از کيپ تاون يا ژوهانسبورگ به آن جا برويد، چند ساعتي زمان لازم است. در اين جا شما دم عصايي ها، شيرهاي يال سياه و منظره هايي رويايي را خواهيد ديد.
«کالاهاري» در يک لحظه مي تواند تغيير کند و اگر اين قدر خوش شانس باشيد که در زمان بارش رگباري آن جا باشيد، تغيير ناگهاني مناظر را با گلهاي وحشي مرغزار و جريان هاي آب که در همه جا جاري مي شود، به چشم خود خواهيد ديد.
Tarkuni در اصل خانه ي ملاکين بوده است و به طور کامل مجددا بازسازي شده است. باتوجه به دورافتادگي و دارا بودن ۵ سوييت استثنايي، همچنان يک خانه ي اختصاصي مناسب براي سفر محسوب مي شود.
هر سوييت آن، در حال حاضر داراي تخت هايي روباز است که شما مي توانيد در حين خواب در زيرآسمان پر ستاره، از تماشاي ستارگان لذت ببريد.
سوئيت هاي zarafa Dhow، بوتسوانا
سوئيت هاي Zarafa dhow با جنجال و تحسين زيادي پارسال راه اندازي شد و با نماي تالابي که در جلوي آن گسترده شده است؛ داراي زيبايي خيره کننده اي مي باشد. از داخل سوييت ها به خوبي مي توانيد از ديدن طبيعت حيات وحش لذت ببريد. غذاها در آن بسيار غني و خوش مزه است.
در اين منطقه ي زيبا، زمين وسيعي براي گشت و گذار به همراه راهنماياني اختصاصي وجود دارد. سوئيت هاي Dhow کاملا اختصاصي است و با خانواده اي ۴ تا ۵ نفره، مطمئنا مي توانيد يکي از بهترين تجربه هاي جهاني سفري خود را در منزلي شخصي تجربه کنيد.
خانه ي Chitwa، Sabi Sands، آفريقاي جنوبي
Sabi Sands قبلا به عنوان يکي از بهترين مکان ها براي ديدن پلنگ شهرت زيادي داشت. حال تصور کنيد که شما منزل شخصي کاملا مجللي در اين منطقه داشته باشيد. مالکيت خانه ي Chitwa، متعلق به يکي از هنرمندان مشهور آفريقايي مي باشد.
در نتيجه، بي نظير ترين دکوراسيون و مبلمان را در اين خانه ي فوق العاده زيبا خواهيد ديد. همه چيز متفاوت، منحصر به فرد، جالب و سرگرم کننده است. اين خانه داراي سرآشپز مخصوص، راهنماياني کارآزموده و کارکناني صميمي و خونگرم مي باشد.
اين ناحيه، از لحاظ طبيعت حيات وحش بي نظير است و اگر چه ممکن است به ندرت ماشيني در منطقه ديده شود، ولي کاملا متمدن است و مکاني بسيار عالي براي تماشاي پلنگ نيز مي باشد.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد

https://telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
خانه قرآن شهری انوارالرحمه خانه قرآن برتر سال93